کرکره برقی خودفرمان

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > kerkere-barghi > درب-کرکره‌ای-اتوماتیک-سفارشی

مقدمه:

این روزها به کاربردن از کرکره برقی عمومی شده موجود و مدل های مختلف این وسیله در همه مکان های عمومی و خصوصی به سوی کار می روند. از کرکره برقی به خاطر ادارات مسکونی، اداره ها، بیمارستان ها و …. بهره بردای می شود. درب رولی برقی تفاوت های فاحشی با مدل های قدیمی این وسیله دارد. در واقع این وسیله با بهره بردای از تیغه هایی به حالت خودکار باز و بسته می شود.

انواع درب کرکره‌ای اتوماتیک و کاربردهای آن‌ها
عکس درب اتوماتیک رولی ریموتدار هوشمند

تیغه در کرکره ای مدل آلومنیوم

جهت فرم کلی پر فروش ترین تیغه های در کرکره ای از نوع آلومینیوم 80 میلیمتری موجود که در مرغوبیت های مختلف در بازار موجود می باشد. تفاوت دیگر در موتور کرکره خودعمل موجود که در آن سه نوع چیدمان وجود دارد. بیشترین موتور ساید مورد استفاده، از نوع توبولار موجود که بیشتر به خاطر فروشگاه ها با تعداد تردد زیرین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد.

قدرت موتورساید به سوی وسیله 1 زنجیر جهت چرخ دنده ای که لوله را می چرخاند منتقل گردیده و کرکره به بالا یا طبقه‌ی همکف هدایت می شود. این سیستم بر واسطه موتور بزرگتر و سیستم زنجیر و چرخ دنده قدرت فوق العاده ای خواهد داشت. بر این ترتیب می توان گفت که تفاوت ارزش موتور ساید درب کرکره‌ای اتوماتیک با دیگر موتور ها خیلی هم دور از منطق نیست. از معروف ترین این مدل ها می توان به موتور ساید تیونی، موتور ساید بارزانته و موتور ساید اس دی سی اشاره کرد.

درب رولی برقی ریموتدار مدرن، مناسب به خاطر حفاظت از محل اقامت و کار با تکنولوژی پیشرفته و مدلسازی زیبا.

تیغه های تک جداره و دوجداره

تیغه دوجداره از مقاومت بالاتری برخوردارند و فرایند تولید آنها نیاز جهت زمان بیشتری دارد. بنابراین بهاء آنها نیز بالاتر است و به منظور مکان‌هایی که نیاز به مراقبت بالاتر دارند و مقاومت مهم است به کاربردن می‌گردد. طول عمر آنها خیلی بالاتر موجود و می‌توان بین یک جداره عایقی از جنس فوم به منظور ممانعت از سرما و گرما و سر و صدا بگذارید. تیغه‌های تک جداره کرکره فروش بالاتری دارند زیرا از لحاظ اقتصادی بر صرفه‌ تر هستند.

جهت چرخش تیغه ها و جمع شدن آن ها، نیاز به 1 مغزی یا «شفت» هست. محور ها میله هایی با سطح مقطع دایره و یا 8 ضلعی هستند که از جنس آهن ساخته می شود و تیغه ها جهت روی آن جمع می شوند. آربر از یک طرف جهت موتور که بر روی دیوار ثابت است، متصل شده و از طرف دیگر به سوی اندکپ بلبرینگ ختم می شوند. اندکپ ها، بلبرینگ هایی هستند جهت قطر 3-2 سانتی متر که به سوی حرکت شفت کمک می کنند. همچنین در کرکره ای همانند دیگر درب ورودی های خودکار دارای فلاشر جهت هشدار و چشمی (فتوسل) به منظور تشخیص حرکت و توقف باز یا بسته شدن درب، می باشند. مدار فرمان کرکره خودعمل نیز کار تنظیم زمان باز و بسته شدن را بر عهده دارد.

درب اتوماتیک رولی آلومینیومی

کرکره برقی پلی کربنات

کرکره شفاف یا کرکره پلی کربنات یکی از کرکره های پرفروش در چند سال اخیر به سوی حساب می آید که جدای از ایمنی بالا و اصالت خصوصیت ای که دارد شرایطی را جهت روئیت داخل فضای به خاطر ما فراهم میسازد.رویت فضای داخل مغازه خصوصا در هنگام شب از ویژگی های کرکره پلی کربنات میباشد. میتوان از این کرکره به منظور درب ورودی های بانک، طلافروشی، صرافی و درب ورودی دکان های داخل پاساژ استفاده نمود.

کرکره برقی هوشمند با ریموت به منظور آسایش بیشتر

نتیجه گیری:

در پایان باید گفت تمامی این عوامل بر هم ترکیب شده و ارزش نهایی کرکره‌ برقی تعیین می‌شود. چنانچه سؤال دیگری در ذهن دارید و یا نمی‌دانید روند خریداری و مونتاژ درب کرکره‌ای اتوماتیک خود را چگونه آغاز کنید، بر صفحه تماس‌ گیری با ما مراجعه کنید و از پل‌های ارتباطی آهن سازان بهره بردای نمایید. ما کنار شما هستیم تا بیشترین ایمنی را به منظور محل کار و زندگی خود بر دست آورید.

تعداد امتیاز دهندگان: 137
میانگین امتیاز: 4.3

پرسش‌های متداول

مراحل ثبت سفارش، خرید و فروش تا مونتاژ در درب کرکره‌ای اتوماتیک چقدر زمان می برد؟

معمولا پس از نهایی شدن ثبت سفارش و گزینش و خرید تیغه و متعلقات درب کرکره‌ای اتوماتیک از طرف مشتریان حداکثر 3 روز زمان لازم است که تیغه ها با توجه جهت متراژ کار آماده برپاکردن گردد. در اگر کارفرما، پروژه اش آماده کار باشد در روز سوم اجناس ارسال و و طی حداکثر سه ساعت مونتاژ کرکره اتوماتیک انجام خواهد شد.

درب اتوماتیک رولی چقدر هزینه دارد؟

هزینه درب اتوماتیک رولی به عوامل مختلفی شامل اندازه، نوع متریال اولیه بهره بردای شده، و برند بستگی دارد و می‌تواند متفاوت باشد.

آیا می‌توان درب اتوماتیک رولی را به سیستم ویلا هوشمند متصل کرد؟

بله، بسیاری از کرکره‌های برقی توانایی اتصال به سوی سیستم‌های محل‌سکونت هوشمند را دارند و می‌توانند از طریق اپلیکیشن‌های موبایل کنترل شوند.

تفاوت موتور تیوبلار و موتور ساید در چیست؟

موتور تیوبلار داخل لوله کرکره راه‌اندازی می‌شود و برای کرکره‌های کوچک و متوسط قابل است، در حالی که موتور ساید در کنار کرکره راه‌اندازی می‌شود و قدرت بیشتری دارد، بنابراین به منظور کرکره‌های بزرگ و سنگین مناسب است.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★