چرا نصب نرده روی دیوار ضروری است :

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > هزینه-فروش-شاخ-گوزنی

مقدمه:

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است کسی محافظ دیوار شاخ گوزنی را خریداری کند. اول از همه، یک گارد امنیتی برای خانه یا کسب و کار شما بشمار میرود با جلوگیری از نفوذ افراد مزاحم از دیوار می توانید از سالم بودن اموال خود مطمئن باشید. علاوه بر این، می تواند بر عنوان یک عامل بازدارنده در برابر افراد غریبه عمل کند، زیرا آنها حضور حفاظ را مشاهده می کنند و کمتر احتمال دارد که اقدام جهت نفوذ کنند.

چرا حفاظ گوزنی دیواری بهترین گزینه به منظور آسایش خانه شماست؟
نرده شاخ گوزنی‌های به‌ روز

محافظ ضد دزدی آهنی شاخ گوزنی برای چه مکان هایی ضروری است

حفظ شاخ گوزنی به منظور خانه‌های ویلایی/ حفاظ شاخ گوزنی به منظور دیوارهای با ارتفاع کم/حفاظ شاخ گوزنی جهت محله‌های با ایمنی کمی /حفاظ‌های شاخ گوزنی به منظور ویلاها و خانه‌های خارج شهر.لازم به ذکر است که اکثر مالکین ساختمان‌های تجاری و مسکونی جهت دلیل همین موضوع و ارتقا زیبایی ظاهری بنا خود و جذابیت ملکشان از این حفاظ‌ها به‌کارگیری می‌کنند.

در هنگام خرید گارد شاخ گوزنی، نکات زیر را در نظر داشته باشید:از خرید حفاظ‌های بی‌کیفیت خودداری کنید. حفاظ‌های بی‌کیفیت از عناصر سازنده اولیه نامناسب ساخته شده‌اند. و در برابر فشار و ضربه مقاومت چندانی ندارند.به فشرده گی و ارتفاع حفاظ توجه داشته باشید. هرچه شلوغی و ارتفاع گارد بیشتر باشد، امنیت آن نیز بیشتر خواهد بود.از خرید حفاظ‌هایی که از جوش دادن مناسبی برخوردار نیستند، خودداری کنید. جوش دادن نامناسب می‌تواند باعث کاهش استحکامقدرت حفاظ شود.از خرید حفاظ‌هایی که از رنگ مناسبی برخوردار نیستند، خودداری کنید. رنگ نامناسب می‌تواند باعث کاهش طول عمر نرده شود.

نرده روی دیوار شاخ گوزنی، راهی مقرون جهت صرفه برای حفاظت از حیاط و باغ. قابل بهره‌گیری به خاطر هر نوع دیواری.

نگهبان آهنی به نام حفاظ دیواری شاخ گوزنی

حفاظ هایی که خیلی قبل تر از حفاظ شاخ گوزنی ایجاد شده بودند جهت صورت های نیزه ای یا سیم خاردار ساخته شده بودند که البته دارای مشکلاتی بودند. امروزه با ساخت حفاظ گوزنی دیواری در شلوغی مختلف سعی شده است که مشکلاتی را که محافظ های قدیمی تر داشته اند رفع شود و امنیت خاطر بیشتری تولید شود.

نصب این حفاظ خیلی آسان است ولی باید توسط شخصی که تجربه دارد و شاخه های از قبل آماده شده را بتواند روی هم سوار کند انجام شود به طوری که آسیبی هم نبیند و شما تنها بر خاطر مقداری ارزانتر بودن هزینه نصب کار را به کسی نسپرید که تجربه ای نداشته و نتواند کار را خوب انجام بدهد.شاید به خاطر شما سوال باشد که دوام این حفاظهای شاخ گوزنی چه مدت است؟ به دلیل نوع رنگریزی این نوع حفاظها جهت مدت متمادی احتیاج به سوی تعمیر ندارند مگر اینکه خوب رنگ آمیزی نشده باشند یا از جنس با استاندارد به‌کارگیری نشده باشد. در نظر داشته باشید که سارقان دنبال سرقت راحت هستند و هیچوقت زحمت این را به سوی خود نمیدهند که از چنین حفاظ شاخ گوزنی عبور کنند بنابراین شما میتوانید به سوی این حفاظها به خاطر ممانعت از سرقت اعتماد کنید.

فروش حفاظ گوزنی دیواری فلز جنوب تهران

ترس افراد غریبه ازحفاظ شاخ گوزنی

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و رایج شدن بهره‌گیری از این دسته از محافظ با ارتفاع های بلند تر و مدل های ایمن تر همانند حفاظ شاخگوزنی نفوذ از روی دیوار را به خاطر افراد غریبه نا ممکن ساخته و ترس و استرس ناشی از این اتفاق را برطرف ساخته چرا که دزد دیگر به خاطر نفوذ همچین ریسکی نخواهد کرد چون هر لحظه ممکن است جهت نوک شاخک های تیز گیر کند و زخمی شود و بعد از آن امکان فرار وجود نداشته باشد و در نهایت گیر بیفتد.

نصب آسان حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار

نتیجه گیری:

ودر انتهای کلام باید گفت : گروه تولیدی آهن سازان با بهره‌گیری از بهترین متریال اولیه محصولی با مطلوبیت برجسته تولید کرده و در بخش نصب نرده محافظ هم با پایبندی به کلیه موارد ایمنی و اطمینان های لازم بیمه که در بالا هم بر آن اشاره شده است خریدی بدون درد سر و راحت را به منظور شما عزیزان فراهم کنیم. به منظور مشورت بیشتر با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 11
میانگین امتیاز: 4.3

پرسش‌های متداول

مناسب ترین فشرده گی و ارتفاع دزدگیر شاخ گوزنی چقدر است ؟

اصولی ترین شلوغی ۲۵ ردیفه و همچنین استانداردترین ارتفاع ۱۲۰ سانتی‌متر می باشد.

حفاظ بوته ای بخریم یا شاخ گوزنی؟

از لحاظ ظاهری زیبایی نمای منزل جفت حفاظ ها الهام گرفته از شاخ های گوزن میباشد اما از لحاظ آسودگی نرده بواه ایبه دلیل فشرده بودن ایمنی بیشتری داشته از لحاظ قیمتی هم حفاظ شاخگوزنی ارزانتر از بوته ای میباشد.

چگونه می‌توان حفاظ گوزنی دیواری را بهترین تازه کرد؟

حفاظ گوزنی دیواری برای حفاظت بهتر می‌بایست جهت طور دوره‌ای بازبینی و نگهداری شود، اگر برنامه دارید آن را تمیز کنید و از رطوبت و ترک خوردگی آن جلوگیری کنید

آیا حفاظ گوزنی دیواری مانع از نفوذغیرمجاز حیوانات خودرویی می‌شود؟

بله، حفاظ شاخگوزنی با بهره‌گیری از مدل خاص خود، می‌تواند از دخول حیوانات خودرویی مانند گوزن‌ها به داخل ناحیه مورد حفاظت جلوگیری کند.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★