حفاظ شاخ گوزنی وویژگی های آن

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > نصب-حفاظ-گوزنی-دیواری-شرق-تهران

مقدمه:

حفاظ گوزنی دیواری حیاتی ترین وظیفه ای که دارد برقراری امنیت خاطر است. نوع طراحی، ارتفاع، عرض، فشرده گی این حفاظ ها موثر در کارایی آن است جهت طور مثال از نظر نوع طراحی، فراوان بازدارنده تر از حفاظ های سرنیزه ای میباشد. دلایل متعددی نیز به خاطر این نتیجه گیری وجود دارد شامل اینکه شروع بازدارندگیِ نرده شاخ گوزنی از روی سطح دیوار شروع می شود اما شروع بازدارندگی در حفاظ سرنیزه ای از ارتفاع حدوداً یک متر جهت بالا شکل می گیرد.

آسودگی بالا با نرده شاخ گوزنی آهنسازان | 09127716460
حفاظ شاخ گوزنی: ترکیبی از سبک و ایمنی

نکته اساسی در خصوص لرزش حفاظ شاخگوزنی

در خصوص حالت لرزشی قابل حفاظ شاخ گوزنی نکته اساسی آن، این است که به شرطی که بعد از نصب بر آن ها دست بزنید و کمی فشار بیاورید متوجه لرزش محسوسی خواهید شد.از آن جا که این ویژگی یک مزیت امنیتی محسوب میشود، تولید کنندگان عمداً گارد هایی تولید می کنند که حتی با کم‌ترین فشار هم حالت لرزشی دارند.

به خاطر بحث راجب این موضوع که برترین نوع حفاظ گوزنی دیواری کدام است باید نکات زیادی را در نظر بگیریم. صنایع فلزی آهن سازان با بیش از 2 دهه تجربه در تولید مدل ها حفاظ شاخگوزنی با آزمون خطا های بسیاری بر این نتیجه رسید که عالی ترین نوع حفاظ شاخگوزنی کدام است. امروز صنف فولادی آهن سازان با تکیه بر تجربه چندین ساله خوود موفق به سوی تولید عالی ترین نوع گارد های شاخ گوزنی شده است که هم از لحاظ طراحی امن ترین و نفوذ ناپزیرترین موجود و هم از نظر زیبایی و استحکام، بهترین است.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی، انتخابی ایده‌آل جهت ارتقا  آسودگی و حفاظت از محوطه خانه در برابر دسترسی‌های ناخواسته.

جنس ومتریال ساخت شاخ گوزنی در آهن سازان

در رابطه بر متریال این گارد میتوان گفت که جنس گارد ها بهره بردای نشده و خام می باشد.در ساخت این گارد ها معمولا از میلگرد نو شماره 10 به کاربردن می شود.بعد از نصب جهت هیچ وجه در اثر فشار و یا کشش، دچار پیچش و خمش نمی شوند.این نرده ها با قطر مناسبی که به منظور آنها در نظر گرفته شده است.به دلیل فشرده گی و پر پیچ و خم بودن خود، آن هم در ارتفاع به سوی هیچ وجه قابل برش توسط سارقان نمیباشد.

بعد از از دریافت نمودن آگاهی از متخصص آهن سازان مربوطه 1 پیش فاکتور جهت خریدار فرستاده می شود، که کلیه آگاهی مربوط به گارد گزینش شده شامل ؛رنگ رنگ ،ارتفاع، متراژ مورد نظر ،قیمت ،هزینه نصب ، آدرس مکان مورد نظر، زمان و چگونگی تحویل حفاظ پروژه دران ثبت شده است .بعد از تایید شدن این پیش فاکتور مشتری مقداری پول جهت پیش گفتار بیعانه واریز می نماید. در این حالت کارشناسان شروع جهت ساخت پروژه مورد نظر کرده و سعی می کنند در زمان موعد بر خریدار تحویل بدهند .

نرده حفاظ گوزنی دیواری معاصر

مکان های منظم جهت نصب محافظ دیوار

نصیحت می شود در همچین محل هایی از حفاظ نرده هایی با ارتفاع زیاد بهره بردای گردد تا راه نفوذ به سوی طور کلی بسته باشد. چرا که در فضای های خلوت تر سارق فرصت و زمان بیشتری به منظور باز کردن راه نفوذ خود دارد و باید به سوی نحوی باشدتا از انجام این کار به کل منصرف شود. به سوی هر میزان انباشتگی شاخک ها نیز بیشتر باشد امنیت خاطر حفاظ ها نیز بیشتر خواهد بود.

حفاظ شاخگوزنی فولادی

نتیجه گیری:

در انتها باید گفت که محفاظ شاخ گوزنی یکی از ساده ترین و جهت صرفه ترین این دسته از محصولات امنیتی هستند که استفاده از آن موجب می شود تا منزل شما ایمن گردد و عدم استفاده و نصب این محصول مقرون جهت صرفه اهمال بزرگی به سوی شمار می رود و تبعات خاصی بر دنبال خواهد داشت.صنایع فلزی آهن سازان با فروش اقسام گارد آهنی بنا با قیمتی ارزان و بدون واسطه دلالان و با کیفیت و متریال ممتاز در ساخت محافظ های خود این اطمینان را جهت شما میدهد که خریدی دلپذیر خواهید داشت.

تعداد امتیاز دهندگان: 17
میانگین امتیاز: 4.8

پرسش‌های متداول

امنیت خاطر مدل های مختلف شاخ گوزنی با هم فرق میکند؟

بله . شاخ گوزنی با توجه به انباشتگی /ارتفاع /عرض / و قطر میلگردی که دارد تاثیر بر امنیت سازه گذاشته است.

تفاوت گارد بوته ای و شاخ گوزنی چیست ؟

گارد بوته ای الهام گرفته از حفاظ گوزنی دیواری میباشد بااین تفاوت که خیلی پرتراکم تر و شلوغ تر از حفاظ گوزنی دیواری میباشد.

آیا حفاظ شاخگوزنی مقاوم در برابر زیان‌های حیاتی است؟

بله، حفاظ گوزنی دیواری اغلب از ترکیبات مستحکم و ضدزنگ تهیه می‌شود که از زیان‌های حیاتی نمونه تخریب یا نفوذ جلوگیری می‌کند.

آیا بازدید از محل اجرای محافظ هزینه دارد؟

خیر. کاملا رایگان میباشد. بعد از تماس توسط شما عزیزان کارشناسان ما بر محل اجرای حفاظ اعزام شده جهت بازدید و دادن فاکتور رسمی.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★