محافظ آهن شاخ گوزنی چیست؟

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > نرده-حفاظ-شاخگوزنی-نرده-ای

مقدمه:

حفاظ گوزنی دیواری ایده ی ساخت اینگونه گارد کاملا الهام گرفتم از طبیعت است . تنها تبدیلی که شکل گرفته جهت علت عدم به‌کارگیری از چوب درختان به سوی کارگیری فلزات ایده ی بی نظیر بوده است . زیرا فلزات مقاومت بالایی دارند و این امر سبب شده است که کارایی آنها نیز بیشتر باشد . و با محبوبیت بیشتر ی برخوردار باشد بهره‌گیری از این حفاظ شاخ گوزنی ایده ی مناسبی برای دستیابی جهت آسودگی بیشتر در مقابل هزینه های خیلی کم است .

چرا حفاظ شاخ گوزنی بهترین گزینه به خاطر امنیت حیاط شماست؟
استفاده از حفاظ گوزنی دیواری در ساختارهای پیچیده

محافظ مقاوم در برابر دزدی آهنی شاخ گوزنی به منظور چه مکان هایی ضروری است

حفظ شاخ گوزنی به منظور خانه‌های ویلایی/ حفاظ گوزنی دیواری برای دیوارهای با ارتفاع کم/حفاظ شاخ گوزنی به منظور محله‌های با ایمنی بسیار کم /حفاظ‌های شاخ گوزنی برای ویلاها و خانه‌های خارج شهر.لازم به ذکر است که اکثر مالکین ساختمان‌های تجاری و مسکونی بر دلیل همین موضوع و افزایش زیبایی ظاهری ساختمون خود و جذابیت ملکشان از این حفاظ‌ها کاربرد می‌کنند.

به منظور بحث راجب این موضوع که بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی کدام است باید نکات زیادی را در نظر بگیریم. صنایع آهن آهن سازان با بیش از 2 دهه تجربه در تولید انواع حفاظ گوزنی دیواری با آزمون خطا های بسیاری به این نتیجه رسید که بهترین نوع حفاظ شاخ گوزنی کدام است. امروز صنایع آهن آهن سازان با تکیه بر تجربه چندین ساله خوود موفق به تولید بهترین نوع محافظ های شاخ گوزنی شده است که هم از لحاظ طراحی امن ترین و نفوذ ناپزیرترین است و هم از نظر زیبایی و استحکام، بهترین است.

محافظ شاخ گوزنی، آسایش بی‌نظیر به منظور اداره شما. مقاوم، زیبا و مدرن. بهترین انتخاب به خاطر حفاظت از آپارتمان و باغ شما با مدل منحصر جهت فرد.

نگهبان آهنی به نام حفاظ دیواری شاخ گوزنی

نرده هایی که خیلی قبل تر از حفاظ گوزنی دیواری تولید شده بودند بر فرم های نیزه ای یا سیم خاردار ساخته شده بودند که البته دارای مشکلاتی بودند. امروزه با ساخت حفاظ شاخگوزنی در فشرده گی مختلف سعی شده است که مشکلاتی را که محافظ های قدیمی تر داشته اند رفع شود و امنیت خاطر بیشتری ایجاد شود.

زیبایی و مقاومت حفاظ گوزنی دیواری دیوار از میان عوامل دیگر انتخاب حفاظ گوزنی دیواری زیبایی و ظاهر آن می باشد . حفاظ های میله ای در واقع تداعی کننده زندان و حصار هستند، این در حالی است که حفاظ های شاخ گوزنی مدل های خیلی زیبا و قشنگی دارند که با رنگ های گوناگون با نمای ساختمون و مکان مورد نظرتان ست و هماهنگ می شوند .

حفاظ گوزنی دیواری آهن سازان

شلوغی حفاظ شاخ گوزنی

ابتدا باید بگوییم که منظور ما از انباشتگی چیست؟ ما فشرده گی را بصورت تعداد شاخ های اصلی حفاظ گوزنی دیواری در طول یک متر در نظر میگیریم و نه شاخه های فرعی. نرده های شاخ گوزنی در فشرده گی های ۱۵،۱۲،۱۰،۸ تولید می شوند و شما می توانید از میان این تراکم ها ،تراکم مدنظر خودتان را به سوی ما سفارش دهید.

نصب گارد حفاظ شاخگوزنی

نتیجه گیری:

ودر انتها از رنگ های منحصر جهت فردی که و با کیفیتی که در آهن سازان مورد به‌کارگیری میشود باید گفت که رنگ کاری نرده دیوار به یک روش انجام می شود رنگ کاری با رنگ روغنی که کیفیت زیرین تری دارد و روش دیگری که وجود دارد کاربرد از رنگ الکترو استاتیک است که این روش هم استاندارد بالایی دارد و هم بقای بالایی دارد و نسبت به رنگ روغنی گران تر است.برا ی اطلاعات بیشتر به خاطر خرید محافظ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 9
میانگین امتیاز: 3.0

پرسش‌های متداول

حفاظ گوزنی دیواری در چه مقتضی چه فضاهایی میباشد؟

محافظ آهنی شاخ گوزنی در مکان های بسیاری کاربرد د ارد ماننددور دیوار باغ ویلاها/ دیوار ساختمان آپارتمان ها / دوردیوار فضاهایی مانند ادارات شرکت ها /دیوار کارگاه ها /یوار وزارت حیاط ها / جلوی تراس نیز کاربرد دارد.

آیا حفاظ شاخ گوزنی مانع از ورودغیرمجاز حیوانات خودرویی می‌شود؟

بله، حفاظ شاخگوزنی با استفاده از مدل خاص خود، می‌تواند از ورودغیرمجاز حیوانات خودرویی مانند گوزن‌ها جهت داخل فضای مورد حفاظت جلوگیری کند.

چگونه می‌توان حفاظ شاخگوزنی را بهترین تازه کرد؟

حفاظ شاخ گوزنی جهت حفاظت بهتر می‌بایست به طور دوره‌ای بازبینی و نگهداری شود، به شرطی که برنامه دارید آن را تمیز کنید و از رطوبت و ترک خوردگی آن جلوگیری کنید

مکان ارسال نرده به شهرستان هم هستش؟

بله. آهن سازان امکان ارسال حفاظ بر سرتاسر کشور را دارد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★