وظیفه حفاظ شاخ گوزنی آهنی

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > محافظ-شاخ-گوزنی-ویلایی

مقدمه:

حفاظ شاخ گوزنی اصلی ترین وظیفه ای که دارد برقراری امنیت است. نوع طراحی، ارتفاع، عرض، شلوغی این محافظ ها موثر در کارایی آن است به سوی طور مثال از نظر نوع طراحی، بسیار بازدارنده تر از محافظ های سرنیزه ای میباشد. دلایل متعددی نیز برای این نتیجه گیری وجود دارد شامل اینکه شروع بازدارندگیِ حفاظ شاخ گوزنی از روی سطح دیوار شروع می شود اما شروع بازدارندگی در حفاظ سرنیزه ای از ارتفاع حدوداً یک متر بر بالا فرم می گیرد.

قیمت حفاظ شاخگوزنی آهنسازان | خرید آنلاین | 09127716460
محافظ روی دیوار شاخ گوزنی با صلابت بالا

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخگوزنی

متراژ محوطه: اندازه محوطه‌ای که قصد دارید با حفاظ شاخگوزنی بپوشانید، تاثیر بزرگی بر قیمت دارد. به طور معمول باافزایش متراژ، هزینه نصب نرده شاخ گوزنی نیز ارتقا می‌یابد قطعات اولیه: نوع آهن آلات و قطعاتی که به منظور ساخت حفاظ گوزنی دیواری به‌کارگیری می‌شود، قیمت نهایی را تعیین می‌کند. آهن آلات با مرغوبیت بالا به طور معمول گران‌تر هستند.طراحی و نصب: به شرطی که به طرح خاصی به منظور حفاظ گوزنی دیواری نیاز دارید یا نصب آن پیچیده است، هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

در هنگام خرید محافظ شاخ گوزنی، نکات زیر را در نظر داشته باشید:از خرید حفاظ‌های بی‌کیفیت خودداری کنید. حفاظ‌های بی‌کیفیت از مواد اولیه نامناسب ساخته شده‌اند. و در برابر فشار و ضربه مقاومت چندانی ندارند.به شلوغی و ارتفاع محافظ توجه داشته باشید. هرچه فشرده گی و ارتفاع محافظ بیشتر باشد، آسایش آن نیز بیشتر خواهد بود.از خرید حفاظ‌هایی که از جوش دادن مناسبی برخوردار نیستند، خودداری کنید. جوشکاری نامناسب می‌تواند باعث کاهش مقاومت محافظ شود.از خرید حفاظ‌هایی که از رنگ مناسبی برخوردار نیستند، خودداری کنید. رنگ نامناسب می‌تواند باعث کاهش طول عمر محافظ شود.

حفاظ شاخ گوزنی، انتخابی جدید و خوش‌ساخت برای حفاظت از محیط خانه. نقش با بقای و قابلیت تطبیق با هر نوع معماری.

نگهبان آهنی به نام حفاظ دیواری شاخ گوزنی

محافظ هایی که خیلی قبل تر از حفاظ گوزنی دیواری ایجاد شده بودند به سوی صورت های نیزه ای یا سیم خاردار ساخته شده بودند که البته دارای مشکلاتی بودند. امروزه با ساخت حفاظ گوزنی دیواری در فشرده گی مختلف سعی شده است که مشکلاتی را که نرده های قدیمی تر داشته اند رفع شود و آسایش بیشتری تولید شود.

لازم بر ذکر است جهت خرید حفاظ شاخگوزنی باید به این نکات توجه کرد : 1- فرسودگی در این نرده ها خیلی کم است به علت نوع رنگ که انجام میشود.2- جهت علت تو در تو و تیز بود این حفاظها ،برش آنها حتی توسط حرفه ای ترین سارق ها بسیار مشکل است.3-دوامی که این حفاظها دارند نسبت بر میله های معمولی که یا عمودی یا افقی هستند خیلی بیشتر است.4- دیگر لازم نیست جهت دوربین مدار بسته یا مخفی هزینه کنید.5- صلابت نصب حتی روی دیوارهای فلز و کامپوزیت بدون رساندن کوچکترین آسیب بر این دیوارها.

حفاظ شاخ گوزنی نمایشگاه

راحت ترین روش به خاطر سفارش حفاظ ضد سرقتی شاخ گوزنی

در صورتی که بر دنبال بهترین راه به منظور خرید نرده شاخ گوزنی هستید.حال وقت آن رسیده که از 1 مشاور خوب و حرفه‌ای کمک بگیرید. با برقراری ارتباط با کارشناسان ما جزئیات هر یک از طرح‌های انتخابی خود را بپرسید و از آخرین خبرها جویا شوید. پس از انتخاب و تشریح حفاظ مورد علاقه‌تان، ثبت سفارش‌ آخرین کاری است که باید انجام دهید تا به فاصله چند روز حفاظ دیوار در محل مورد نظر شما نصب و نهایی شود.

حفاظ شاخ گوزنی آهنی غرب تهران

نتیجه گیری:

ودر انتهای کلام باید گفت : گروه تولیدی آهن سازان با کاربرد از بهترین ترکیبات اولیه محصولی با اصالت عالی تولید کرده و در بخش نصب نرده گارد هم با رعایت کلیه موارد ایمنی و ضمانت های لازم بیمه که در بالا هم به سوی آن اشاره شده است خریدی بدون درد سر و راحت را برای شما عزیزان فراهم کنیم. به خاطر راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس‌ گیری بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 13
میانگین امتیاز: 4.5

پرسش‌های متداول

آسودگی مدل های مختلف شاخ گوزنی با هم فرق میکند؟

بله . شاخ گوزنی با توجه به شلوغی /ارتفاع /عرض / و قطر میلگردی که دارد تاثیر بر ایمنی سازه گذاشته است.

آیا حفاظ شاخگوزنی مانع از دسترسی حیوانات خودرویی می‌شود؟

بله، حفاظ گوزنی دیواری با بهره‌گیری از مدل خاص خود، می‌تواند از دسترسی حیوانات خودرویی مانند گوزن‌ها جهت داخل محیط مورد حفاظت ممانعت کند.

آیا حفاظ شاخگوزنی قابلیت تنظیم دارد؟

بله، بسیاری از حفاظ‌های شاخ گوزنی مقاومت تنظیم دارند که به سوی منظور سازگاری با محیط و سایزها مختلف برنامه‌ریزی شده‌اند.

آیا حفاظ گوزنی دیواری نیاز به نگهداری خاصی دارد؟

به منظور حفاظت و ارتقا عمر مفید گارد شاخ گوزنی، نیاز جهت تمیزکاری دوره‌ای و کاربرد از محافظ‌های ضد زنگ وجود دارد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★