وظیفه حفاظ شاخ گوزنی آهنی

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > فروش-شاخ-گوزنی

مقدمه:

امنیت خاطر مهم‌ترین کاربرد حفاظ دیوار، افزایش آسایش بنا و جلوگیری از ورودغیرمجاز سارق بر داخل منزل است حفاظ شاخگوزنی یکی از جدید ترین و به سوی روز ترین مدل های گارد روی دیوار جهت شمار می رود که به مرور زمان اقدام به جایگزینی نمونه های قبلی و قدیمی تر محافظ روی دیوار کردند و طرح خاص و منحصر جهت فردی که دارد باعث محبوبیت بالای این محصول شده است. قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی نیز به سوی نسبت سایر روش‌های ممانعت از سرق مقرون به سوی صرفه تر است.

حفاظ شاخگوزنی آهنسازان | قیمت سازگار خرید | 09127716460
گارد شاخ گوزنی: انتخاب هوشمند به خاطر منزل شما

عوامل موثر بر قیمت حفاظ گوزنی دیواری

متراژ محوطه: اندازه محوطه‌ای که قصد دارید با حفاظ شاخ گوزنی بپوشانید، تاثیر بزرگی بر قیمت دارد. در اکثر موارد باافزایش متراژ، هزینه نصب گارد شاخ گوزنی نیز ارتقا می‌یابد قطعات اولیه: نوع آهن آلات و قطعاتی که به خاطر ساخت حفاظ گوزنی دیواری استفاده می‌شود، قیمت نهایی را تعیین می‌کند. آهن آلات با اصالت بالا اغلب گران‌تر هستند.طراحی و نصب: اگر بر طراحی خاصی به خاطر حفاظ گوزنی دیواری نیاز دارید یا نصب آن پیچیده است، هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

امنیت بالا: حفاظ گوزنی دیواری بر دلیل مدل خاص خود، مانع از نفوذغیرمجاز افراد غیرمجاز بر ساختمان می‌شود.دوام و استحکام: حفاظ شاخگوزنی از میلگرد ساخته شده است. که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است.زیبایی: حفاظ گوزنی دیواری در اقسام مختلفی تولید می‌شود. که می‌توان با توجه به سوی سلیقه خود آن را انتخاب کرد.

خرید محافظ روی دیوار شاخ گوزنی با بهترین قیمت و ارائه مدل ها  رنگ‌ها و مدل‌های زیبا. ایمنی و زیبایی را با هم تجربه کنید.

نگهبان آهنی به نام حفاظ دیواری شاخ گوزنی

گارد هایی که خیلی قبل تر از حفاظ شاخگوزنی تولید شده بودند جهت صورت های نیزه ای یا سیم خاردار ساخته شده بودند که البته دارای مشکلاتی بودند. امروزه با ساخت حفاظ شاخگوزنی در انباشتگی مختلف سعی شده است که مشکلاتی را که گارد های قدیمی تر داشته اند رفع شود و امنیت خاطر بیشتری تولید شود.

بعد از از دریافت نمودن اطلاعات از کارشناس آهن سازان مربوطه یک پیش فاکتور به خاطر خریدار فرستاده می شود، که کلیه اطلاعات مربوط بر حفاظ انتخاب شده از جمله ؛رنگ رنگ ،ارتفاع، متراژ مورد نظر ،قیمت ،هزینه نصب ، آدرس مکان مورد نظر، زمان و چگونگی تحویل محافظ پروژه دران ثبت شده است .بعد از تایید شدن این پیش فاکتور خریدار مقداری پول به عنوان بیعانه واریز می نماید. در این حالت کارشناسان شروع بر ساخت پروژه مورد نظر کرده و سعی می کنند در زمان موعد بر خریدار تحویل بدهند .

فروش حفاظ شاخگوزنی آهن شمال تهران

بورس محافظ دیوار شاخ گوزنی

گسترش فضای مجازی و ایجاد امکان معرفی سازندگان مطرح نرده دیوار در اینترنت باعث شده است تا دیگر نتوان جای مشخصی را به سوی عنوان بورس نرده دیوار معرفی کرد. به سوی طور مثال آهن سازان که زمانی یکی از سازندگان مطرح بورس نرده حفاظ شاخگوزنی بود، با تکیه بر شهرت خود و با بهره‌گیری از فضای مجازی، جهت محل جداگانه‌ای منتقل شد. در واقع شاید بتوان گفت که امروز بورس نرده در گوگل شکل گرفته است و به خاطر اطلاع از سازندگان مطرح باید عبارت«حفاظ شاخ گوزنی» را سرچ کرد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی تهران

نتیجه گیری:

در نتیجه باید در نظر داشت نرده نرده روی دیوار یکی از مهمترین فاکتورهای تامین امنیت خاطر منزل های مسکونی و اداری و غیره است که نمونه‌ها مختلفی دارد. ما در گروه تولیدی آهن سازان تلاش کرده ایم تا اعتماد را به شکل صحیح و درست بین خریداران و مشاوران برقرار کنیم. مدیریت کارخانه ضمانت کلیه تعهدات بین خریدار و کارخانه را کنترل کرده تا محصول نهایی یک محافظ محافظ ایمن و غیر قابل نفوذ باشد.

تعداد امتیاز دهندگان: 15
میانگین امتیاز: 3.3

پرسش‌های متداول

امکان ارسال نرده بر شهرستان هم هستش؟

بله. آهن سازان امکان ارسال محافظ به سوی سرتاسر کشور را دارد.

چگونه می‌توان حفاظ گوزنی دیواری را پیشنهاد داد؟

برای انتخاب حفاظ شاخ گوزنی، بهتر است ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و سپس با تامین‌کنندگان مختلف تماس‌ گیری بگیرید تا پیشنهادات و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید.

آیا حفاظ گوزنی دیواری صلابت تنظیم دارد؟

بله، بسیاری از حفاظ‌های شاخ گوزنی قابلیت تنظیم دارند که به منظور سازگاری با فضای و اندازه مختلف برنامه‌ریزی شده‌اند.

آیا نصب دوربین بهتر است یا خرید نرده دیوار؟

نصب دوربین مانعی به خاطر ورودغیرمجاز سارقان نمیشود و زمانیکه کار از کار گذشته و سارق به هدف خود رسیده میشه نظاره گر سرقت آن بود . در حالی که محافظ آهنی مانع از دخول سارقین جهت منزل شده وهمچون نگهبان سپری مقاوم در برابر سارق بوده است.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★