تنوع‌ها گارد دیواری شاخ گوزنی

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > شاخ-گوزنی-نما-بنا

مقدمه:

محافظ شاخ گوزنی را میتوان در دسته ی ایمنی منزل بکار برد و استفاده از آن امنیت خاطر را بر میزان قابل توجهی جهت ما بالا میبرد و از انواع محافظ ها جهت دیوار است که جهت دلیل داشتن بافت متراکم و درهم تنیده خود آسایش به شدت بالایی را نسبت جهت سایر نرده ها به خاطر شما فراهم می آورد.

آهنسازان: حفاظ گوزنی دیواری آهن و فولاد | 09127716460
خریدن حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی با ارزش قابل

نکته اساسی در خصوص لرزش حفاظ شاخ گوزنی

در خصوص حالت لرزشی قابل حفاظ شاخ گوزنی نکته برجسته آن، این موجود که اگر بعد از نصب بر آن ها دست بزنید و کمی فشار بیاورید متوجه لرزش محسوسی خواهید شد.از آن جا که این ویژگی یک مزیت امنیتی محسوب میشود، تولید کنندگان عمداً نرده هایی تولید می کنند که حتی با کم‌ترین فشار هم حالت لرزشی دارند.

نرده شاخگوزنی، مزایای مختلفی دارد که برخی از آنها عبارتند از:استحکام بالا: گارد شاخگوزنی، بسیار محکم و مقاوم موجود و می‌تواند از نفوذغیرمجاز افراد و حیوانات مزاحم بر داخل محوطه پیشگیری کند.زیبایی و ظرافت: گارد شاخگوزنی، خیلی زیبا و ظریف است و می‌تواند جهت زیبایی محوطه اضافه کند.تنوع بالا: گارد شاخگوزنی، در مدل ها مختلفی تولید می‌شود و می‌تواند با هر نوع سلیقه‌ای سازگار باشد.دوام بالا: محافظ شاخگوزنی، خیلی بادوام و ماندگار است و می‌تواند سال‌ها بدون نیاز بر تعمیر یا نگهداری، کار کند.

محافظ روی دیوار شاخ گوزنی، راهی مقرون به سوی صرفه جهت حفاظت از حیاط و باغ. قابل استفاده جهت هر نوع دیواری.

برنده بودن و نوک تیز بودن محافظ فولادی شاخ گوزنی

دقت داشته باشید که نوک این گونه از گارد ها خیلی تیز و برنده موجود ؛ بنابراین یکی از مزیت های مهم حفاظ شاخ گوزنی بر حساب می آید ، زیرا سارقان قادر نخواهند بود جهت راحتی جهت ساختمان مورد نظر ورود پیدا کنند .اکثر این گونه از نرده های آهنی دیگر احتیاجی بر حفظ و نگهداری ویژگی نخواهند داشت و مشتریان همواره قادر هستند سال های متمادی را با اطمینان کامل و خاطری آسوده این حفاظ ها را مورد بهره بردای قرار دهند .

با درنظر گرفتن انباشتگی منظم و شکل هندسی چیدن شاخه ها در کنار هم میتوان استراتژی مناسبی جهت مقاومت و تحمل و دفع فشار چید. زمانی که عرض حفاظ روی دیوار زیاد باشد باید موانع زیادی از میان برداشته شود. و در این فرم تردد از بالای دیوار عملا غیرممکن میباشد. معمولا شلوغی این محافظ را ۸ الی ۱۶ ردیف اصلی در هر شاخه در نظر میگیرند. که به وضوح هرچه تعداد ردیف های اصلی بیشتر باشد مقاومت بالاتر میرود همچنین ارزش بالا میرود.به طبع هرچه ارتفاع و عرض حفاظهای شاخ گوزنی بیشتر باشد ارزش و ایمنی بالاتر میرود و هرچه حفاظ ارتفاع کمتری داشته باشد ارزش و امنیت خاطر کمتر میشود و نسبت ارتفاع و عرض با امنیت خاطر رابطه مستقیم دارد. جهت طور معمول ارتفاع مورد استفاده در این نوع حفاظ ۳۰ الی ۱۴۰ سانتی متر میباشد و عرض این نرده ۳۰ الی ۷۵ سانتی متر میباشد.

نصب محافظ حفاظ شاخ گوزنی

شلوغی حفاظ شاخگوزنی

ابتدا باید بگوییم که منظور ما از فشرده گی چیست؟ ما شلوغی را بصورت تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخگوزنی در طول یک متر در نظر میگیریم و 9 شاخه های فرعی. حفاظ های شاخ گوزنی در شلوغی های ۱۵،۱۲،۱۰،۸ تولید می شوند و شما می توانید از میان این فشرده گی ها ،تراکم مدنظر خودتان را بر ما سفارش دهید.

نصب حفاظ شاخگوزنی شمال تهران

نتیجه گیری:

با افتخار اعلام می‌کنیم که خرید در حفاظ شاخ گوزنی از شرکت آهنسازان تجربه‌ای مطمئن و به شدت رضایت‌بخش بوده است. این مجموعه با ارائه‌دهنده‌ی گزینه‌های متنوع از نظر اثر و ابعاد، بر همراه مرغوبیت ساخت برجسته خود، توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند. همچنین، قیمت‌های پیشنهادی این مجموعه به سوی نسبت رقبا به‌طور چشمگیری مناسب‌تر بوده و سرویس پس از فروش آنها نیز از جنبه‌های مختلف مورد توجه و قابل اعتماد قرار گرفته است. جهت برقراری ارتباط با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس‌ گیری بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 12
میانگین امتیاز: 4.8

پرسش‌های متداول

آیا گارد آهنی شاخ گوزنی در مقابل پوسیدگی و خوردگی مقاوم است؟

همانطور که در مقالات گفته شده محافظ دیواری شاخ گوزنی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک در آهن سازان رنگریزی شده با توجه به سلیقه و درخواست مشتری که این نوع رنگ خاصیت ضد زنگی و مثاوم در برابر پوسیدگی و خط و خش بر مرور زمان میباشد.

آیا حفاظ شاخ گوزنی مانع از ورودغیرمجاز حیوانات خودرویی می‌شود؟

بله، حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از مدلسازی خاص خود، می‌تواند از نفوذغیرمجاز حیوانات خودرویی مانند گوزن‌ها به سوی داخل محیط مورد حفاظت جلوگیری کند.

چگونه می‌توان حفاظ شاخ گوزنی را عالی ترین تازه کرد؟

حفاظ شاخ گوزنی جهت حفاظت بهتر می‌بایست به سوی طور دوره‌ای بازبینی و نگهداری شود، به شرطی که برنامه دارید آن را تمیز کنید و از رطوبت و ترک خوردگی آن پیشگیری کنید

آیا حفاظ گوزنی دیواری جهت آغاز جزء دکوراسیونی بهره بردای می‌شود؟

بله، حفاظ گوزنی دیواری بر دلیل مدلسازی زیبا و متنوع، به پیش گفتار جزءی از دکوراسیون فضاهای خارجی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆