دلیل خرید حفاظ گوزنی دیواری

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > خرید-ارزان-حفاظ-گوزنی-دیواری

مقدمه:

یکی دیگر از دلایلی که استفاده از محافظ در این مکان ملزم کرده این است که همیشه لزوما صاحب باغ یا ویلا داخل آن قرار ندارد و در بازه زمانی مختلف به آن جا خواهد آمد که بیشتر اوقات آن زمان ها تعطیلات خواهد بود.ولی در روز های وسط هفته و زمان هایی که صاحب باغ داخل باغ نیست آن زمان بهترین فرصت جهت سارق می باشد.به همین دلیل بهره‌گیری از نمونه‌ها و اقسام وسایل محافظتی که ضریب امنیتی بالایی دارند همانند حفاظ روی دیوار امری ضروری به سوی شمار می رود .

حفاظ شاخ گوزنی فولادی بهترین قیمت | محافظ شاخ گوزنی کله گوزنی آهنسازان جدیدترین مدل
اقامت در امان با حفاظ گوزنی دیواری

نکته برجسته برای ساخت حفاظ شاخگوزنی

نکته مهمی که باید یادآوری شود، این مسئله است که افراد در هنگام برش دادن این میلگرد، توجه میکنند. که سرهای آنها نوک تیز باشند تا جنبه حفاظتی و امنیتی آنها بالاتر برود.بعد از برش دادن میلگرد و تیز کردن سرهای آنها، این میلگردها با استفاده از دستگاه خم جهت شکل مختلف و در اندازه دلخواه خم میشوند و فرم داده میشوند.

محافظ شاخ گوزنی، در نمونه‌ها مختلفی تولید می‌شود که هر یک از آنها، ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. برخی از مدل‌های حفاظ شاخگوزنی عبارتند از:حفاظ شاخگوزنی ساده: این نوع حفاظ، از شاخ گوزن‌های ساده و بدون طرح ساخته می‌شود. این حفاظ‌ها، از استحکامقدرت و قیمت مناسبی برخوردار هستند و جهت محوطه‌های مسکونی و تجاری، شایسته هستند.حفاظ شاخگوزنی طرح‌دار: این نوع حفاظ، از شاخ گوزن‌هایی با طرح‌های مختلف ساخته می‌شود. این حفاظ‌ها، از زیبایی و ظرافت بیشتری برخوردار هستند و جهت محوطه‌های ویلایی و باغچه‌ها، مقتضی هستند.حفاظ شاخگوزنی ترکیبی: این نوع حفاظ، از ترکیب شاخ گوزن و سایر مواد، مانند فلز یا چوب ساخته می‌شود. این حفاظ‌ها، از صلابت و زیبایی بیشتری برخوردار هستند و به منظور محوطه‌های صنعتی و تجاری، سازگار هستند.

نصب گارد روی دیوار شاخ گوزنی با توجه به سوی استانداردهای بین‌المللی امنیت. حفاظت مداوم و بدون نقص به منظور خانه و محیط اقامت شما.

قیمت مناسب حفاظ دیوار حیاط

یکی دیگر از عوامل موثر در خرید و نصب حفاظ شاخ گوزن قیمت آن است . بیشتر گونه های حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با حفاظ های میله ای قیمت کمتری دارند در صورتی که اینگونه گارد ها امنیت خاطر از بیشتری برخوردارند . شما می توانید با توجه بر در نظر گرفتن عوامل گوناگون از میان گزینش مدل نرده و انباشتگی آن همچنین ارتفاع و بلندای آن به محصول مورد نیاز خود دستیابی بیابید .

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با دوربین مدار بسته باید گفت که درست است که با نصب دوربین مخفی میشود تصویر سارق را شناسایی کرد و از طریق نیروی انتظامی دنبال سارق گشت ولی زمان زیادی که برای گشتن دنبال سارق صرف میشود نیز اساسی است و شاید اصلا سارق پیدا نشود.ولی با نصب حفاظ گوزنی دیواری شما از دخول سارق بر باغ ویلای خود ممانعت کرده اید و دیگر دردسر بر دنبال سارق گشتن را ندارید و هزینه دوربین های مدار بسته نیز خیلی گزاف و سنگین است و مسلما بیشتر از هزینه ناچیز نصب حفاظ شاخ گوزنی است.

نصب حفاظ گوزنی دیواری فلز غرب تهران

مکان های شایسته جهت نصب محافظ دیوار

نصیحت می شود در همچین محل هایی از گارد حفاظ هایی با ارتفاع زیاد کاربرد گردد تا راه نفوذ جهت طور کلی بسته باشد. چرا که در فضای های خلوت تر سارق فرصت و زمان بیشتری جهت باز کردن راه دسترسی خود دارد و باید به نحوی باشدتا از انجام این کار جهت کل منصرف شود. به سوی هر میزان فشرده گی شاخک ها نیز بیشتر باشد امنیت محافظ ها نیز بیشتر خواهد بود.

خرید حفاظ شاخ گوزنی با قیمت سازگار بر روی دیوار

نتیجه گیری:

با افتخار اعلام می‌کنیم که خرید در حفاظ گوزنی دیواری از شرکت آهنسازان تجربه‌ای مطمئن و خیلی رضایت‌بخش بوده است. این شرکت با ارائه‌دهنده‌ی گزینه‌های متنوع از نظر طرح و ابعاد، بر همراه مرغوبیت ساخت برجسته خود، توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند. همچنین، قیمت‌های پیشنهادی این شرکت به سوی نسبت رقبا به‌طور چشمگیری مناسب‌تر بوده و خدمات پس از فروش آنها نیز از جنبه‌های مختلف مورد توجه و قابل اعتماد قرار گرفته است. به خاطر ارتباط با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 13
میانگین امتیاز: 4.3

پرسش‌های متداول

امکان ارسال گارد جهت شهرستان هم هستش؟

بله. آهن سازان امکان ارسال محافظ جهت سرتاسر کشور را دارد.

چگونه می‌توان حفاظ شاخ گوزنی را پیشنهاد داد؟

جهت گزینش محافظ شاخ گوزنی، بهتر است ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و سپس با تامین‌کنندگان مختلف تماس‌ گیری بگیرید تا پیشنهادات و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید.

حفاظ گوزنی دیواری چه مزایایی دارد؟

شامل مزایای حفاظ شاخگوزنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تولید آسودگی برای محیط، زیبایی ظاهری، مقاومت در برابر شرایط جوی، و صلابت نصب آسان و نگهداری راحت آسان.

آیا حفاظ شاخ گوزنی نیاز بر نگهداری خاصی دارد؟

جهت حفاظت و ارتقا عمر مفید گارد شاخ گوزنی، نیاز به تمیزکاری دوره‌ای و کاربرد از محافظ‌های ضد زنگ وجود دارد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★