چرا باید گارد دیواری منزل داشته باشیم

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > حفاظ-گوزنی-دیواری-2-گل-مدرن

مقدمه:

این نرده با توجه جهت شلوغی شاخه ها، ارتفاع آن و همچنین فلز بهره بردای شده در آن دارای نمونه‌ها مختلفی هست و می توان گفت که این نرده بر روی همه نوع دیواری نصب و اجرا میشود و دیوارهای شما کمترین اسیبی نمیبینند و دست نخورده باقی می مانند.در ادامه قصد داریم شما را با اقسام محافظ شاخ گوزنی و قیمت های مختلف آن آشنا کنیم، پس تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

شاخ گوزنی و گارد آهنی و مستحکم آهنسازان | 09127716460
انبار بزرگ حفاظ شاخ گوزنی به خاطر تامین پروژه‌ها

مدلسازی منحصر بفرد شاخ گوزنی

نرده دیوار شاخ گوزنی را می توان جهت تمام بنا ها با کاربری های مختلف مورد استفاده قرار داد زیرا مدلسازی این محصول متناسب با تمام ساختمان ها می باشد. حفاظ شاخ گوزنی را می توان جهت فرم مستقیم و در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی تمام مدل دیوارها نصب کرد. این محصول دارای تراکم بسیار بالایی هست که در نتیجه سبب می گردد تا عبور از آن نشدنی باشد.

گارد شاخگوزنی، مزایای مختلفی دارد که بعضی از آنها عبارتند از:استحکام بالا: گارد شاخگوزنی، فراوان محکم و قوی است و می‌تواند از دسترسی افراد و حیوانات مزاحم بر داخل محوطه جلوگیری کند.زیبایی و ظرافت: محافظ شاخگوزنی، بسیار زیبا و ظریف است و می‌تواند به سوی زیبایی محوطه اضافه کند.تنوع بالا: حفاظ شاخگوزنی، در مدل ها مختلفی تولید می‌شود و می‌تواند با هر نوع سلیقه‌ای سازگار باشد.دوام بالا: نرده شاخگوزنی، به شدت بادوام و ماندگار هست و می‌تواند سال‌ها بدون نیاز به سوی تعمیر یا نگهداری، کار کند.

نرده روی دیوار شاخ گوزنی، محصولی با صلابت و دوام بالا جهت حفاظت مداوم از ملک شما.

برنده بودن و نوک تیز بودن محافظ فولادی شاخ گوزنی

دقت داشته باشید که نوک این گونه از گارد ها خیلی تیز و برنده هست ؛ بنابراین یکی از مزیت های برجسته حفاظ شاخگوزنی جهت حساب می آید ، زیرا سارقان قادر نخواهند بود جهت راحتی جهت بنا مورد نظر ورود پیدا کنند .اکثر این گونه از محافظ های آهنی دیگر احتیاجی به حفظ و نگهداری خصوصیات نخواهند داشت و خریدار همواره قادر هستند سال های متمادی را با اطمینان کامل و خاطری آسوده این محافظ ها را مورد به کاربردن قرار دهند .

یکی از عوامل اساسی در حفظ ایمنی خفاظ شاخ گوزنی جوش دوطرفه میله ها و مرغوبیت جوش بر کار رفته در آن است. از قدیم یکی از بهترین روشهای اتصال دوجسم آهنی و ایجاد تراکم بین آنها به کاربردن از جوش بوده. ما نیز در گروه تولیدی آهن سازان جهت تولید انباشتگی بیشتر و حفظ ایمنی بالاتر در تولید حفاظ شاخ گوزنی از جوش هاط 2 طرفه استقاده میکنیم. یکی دیگر از حیاتی ترین موارد رنگریزی شاخ گوزنی رنگریزی بر حالت الکترواستاتیک است. برخی از تولید کننده ها پس از تولید ایننوع محافظ اقدام جهت رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی تولید شده مینمایند که این مساله بر دلیل احتمال وجود کثیفی در عرصه جوش دادن شده از اصالت رنگ و دوام حفاظهای شاخ گوزنی تولید شده میکاهد. میبایست پس از تولید حفاظهای شاخ گوزنی و قبل از رنگ آمیزی تمام سطوح آن با فشار آب پاک سازی شده. و سپس اقدام به سوی رنگریزی نمایند. این موضوع در حفظ زیبایی و استمرار حفاظهای شاخ گوزنی تاثیر فراوانی دارد.

شاخ گوزنی‌های ایمنی و سبک جهت خانه‌ی شما

پارکینگی امن با نصب حفاظ شاخگوزنی

بیشترین مزیت حفاظ شاخگوزنی که می‌توان به سوی آن اشاره نمود، مراقبت از خودروهای پارک شده در داخل پارکینگ موجود که امروزه پارکینگ داشتن خانه‌ها یک دغدغه به خاطر مردم است.اما چه کار کنیم که نگرانی ورودغیرمجاز سارقین را بر محل‌سکونت و پارکینگ نداشته باشیم؟ توصیه ما بهره بردای از نرده هست که به شرطی که ارتفاع و شلوغی مناسب را انتخاب کنیم ،دیگر جای هیچ نگرانی به خاطر خودروها و انباری‌های داخل پارکینگ نیست و شب‌ها می‌توانید جهت راحتی بخوابید و لازم نیست که دائما نگران باشید.

حفاظ گوزنی دیواری سنتی

نتیجه گیری:

در آخر شما میتوانید با توجه به سلیقه و رنگ دیوار مورد نظرتان رنگ‌بندی مورد دلخواه خودتان را هنگام خرید گزینش کنید.همچنین ارتفاع محافظ دیوار شاخ گوزنی بسته جهت نیاز شما قابل سفارش میباشد و میتوانید بین 70 تا 120 سانتی‌متر با توجه به سوی ضریب امنیتی دلخواه نرده حفاظتی مناسب را خریداری کنید. با افتخار اعلام می‌کنیم که تهیه در حفاظ گوزنی دیواری از کمپانی آهنسازان تجربه‌ای مطمئن و فراوان رضایت‌بخش بوده است.

تعداد امتیاز دهندگان: 22
میانگین امتیاز: 4.5

پرسش‌های متداول

امکان ارسال گارد بر شهرستان هم هستش؟

بله. آهن سازان امکان ارسال محافظ به سوی سرتاسر کشور را دارد.

بورس خریدن نرده کجاست؟

آهن سازان با بیش از 30سال تجربه در سابقه کاری خود جز بزرگترین و برترین تولیدی شکل‌ها نرده دیوار/ حفاظ پنجره/ نرده درب ورودی آکاردئونی/ محافظ بالکن در خدمت شما عزیزان است.

حفاظ شاخ گوزنی چه مزایایی دارد؟

به عنوان یکی از مزایای حفاظ گوزنی دیواری می‌توان بر موارد زیر اشاره کرد: تولید آسایش به خاطر محیط، زیبایی ظاهری، مقاومت در برابر اوضاع جوی، و توانمندی نصب بدون خرابی و نگهداری راحت آسان.

چرا خرید و فروش حفاظ شاخگوزنی از دیجی تولیدات به سوی صرفه نمی باشد؟

دیجی فرآورده ها تنها یک واسطه جهت خرید میباشد و تولید کننده حفاظ نمیباشد رو این حساب روی ارزش اصلی فروش گارد کشیده تا سود خود ا برداشت کندبه عنوان 1 واسطه ولی به سوی دلیل مستقیماً بودن و حذف دلالان از صنف کاری خود لازم نبوده سود خود را تقسیم کنید از ارزش زیر تری نسب به همکاران صنف خود برخوردار است.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆