داشتن اطمینان خاطر با نصب حفاظ گوزنی دیواری

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > حفاظ-گوزنی-دیواری-بهاء

مقدمه:

نوعی حفاظ است که روی در یا بر روی دیوار نصب شده تا از ورودغیرمجاز سارقان جلوگیری کرده و باعث امنیت خاطر بیشتری شود این نوع گارد یکی از بروزترین نرده هایی هست که روی دیوار نصب میشود که از نظر آسودگی هم بالاتر از سایر انواع گارد های بالای دیوار موجود .این حفاظ به دلیل فشرده گی و ارتفاع زیاد و البته نوک تیز و برنده آن جز امن ترین نرده ها محسوب می شود.

نرده روی دیوار | حفاظ گوزنی دیواری
حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی با طراحی ساده و جذاب

نحوه جوش وساخت شاخ گوزنی

بهاء شاخ گوزنی همان طور که قبل تر دیدیم به عوامل متعددی وابسته است؛ به عنوان یکی از این عوامل می توان بر چگونگی ساخت و هم چنین طریقه جوش دادن میلگرد ها به یکدیگر اشاره کرد که تاثیر جهت سزایی بر محافظ شاخ گوزنی ارزش حفاظ گارد دارد.نحوه جوش دادن میلگرد های شاخ گوزنی اغلب به سوی حالت co2 است، زیرا این نوع جوش در مدت زمان طولانی پایداری و ماندگاری بهتری خواهد داشت.

اگر شما می خواهید زیبایی بیشتری در ساختمان تان نمایان شود این نمونه محافظ های دیواری را به سوی شما پیشنهاد می دهیم. جهت زیبایی محافظ های شاخه گوزنی می توانید رنگ آمیزی آنها را تغییر دهید. رنگ کاری نرده های شاخ گوزنی جدای از مسئله زیبایی نمای ساختمان، از خوردگی و زنگ زدگی گارد ها ممانعت می کند. همین ویژه‌گی موجب ارتقا طول عمر و عدم آسیب دیدگی گارد های شاخ گوزنی می شود. شما می توانید این محافظ ها را سال های سال روی دیوار نصب کنید و از آنها استفاده نمایید.

خریداری حفاظ گوزنی دیواری با اصالت بالا و مقاوم. انتخاب مناسب به منظور امنیت خاطر و زیبایی همزمان.

قیمت مناسب حفاظ دیوار حیاط

یکی دیگر از عوامل موثر در خرید و نصب نرده شاخ گوزن ارزش آن هست . بیشتر گونه های حفاظ شاخگوزنی در تطبیق با نرده های میله ای بهاء کمتری دارند در در حالتی که اینگونه حفاظ ها آسودگی از بیشتری برخوردارند . شما می توانید با توجه به سوی در نظر گرفتن عوامل گوناگون از جمله گزینش مدل محافظ و شلوغی آن همچنین ارتفاع و بلندای آن به محصول مورد نیاز خود دستیابی بیابید .

در ناحیه های خلوت تر سارق فرصت و زمان بیشتری جهت باز کردن راه دسترسی خود دارد و باید بر نحوی باشد تا از انجام این کار جهت کل منصرف شود. جهت هر میزان فشرده گی شاخک ها نیز بیشتر باشد آسایش محافظ ها نیز بیشتر خواهد بود.اما به منظور نصب گارد در مکان هایی همانند باغ یا ویلا برجسته ترین پارامتر فقط حفظ آسودگی آن محل می باشد و گارد باید جهت نحوی باشد تا احتمال دسترسی سارق را از روی دیوار به سوی طور قطعی بر صفر برساند. به همین دلیل در چنین مکان هایی دیگر زیبایی کار مطرح نمی باشد.اما حفاظ شاخ گوزن با مدلسازی خاص و شیکی که دارد هر یک پارامتر مهم را پوشش می دهد چرا که این نوع حفاظ جهت خودی خود ضریب امنیتی بالایی دارد و در کنار آن از طراحی جالب توجهی برخوردار است که می تواند به سوی زیبایی نهایی کار بیافزاید و نمای بهتری جهت عمارت شما بدهد. بر همین دلیل است که بهره بردای از محافظ شاخ گوزنی برای ناحیه هایی همچون باغ ویلا بسیار رواج پیدا کرده است و زیاد شده.

حفاظ گوزنی دیواری معاصر بر روی دیوار

شلوغی حفاظ شاخ گوزنی

ابتدا باید بگوییم که منظور ما از انباشتگی چیست؟ ما فشرده گی را بصورت تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخگوزنی در طول 2 متر در نظر میگیریم و نه شاخه های فرعی. گارد های شاخ گوزنی در تراکم های ۱۵،۱۲،۱۰،۸ تولید می شوند و شما می توانید از میان این فشرده گی ها ،تراکم مدنظر خودتان را به ما سفارش دهید.

نصب حفاظ شاخ گوزنی فلزی

نتیجه گیری:

در نتیجه گارد های ساختمانی از جنس فولاد هستند.همانطور که میدانید فولاد یکی از مصالح ساختمانی مقاوم و با استقامت است که به سوی دلیل بالابودن صلابت مورد استفاده سازندگان قرار گرفته.پس این یک نکته ی مثبت جهت انتخاب این حفاظ ها جهت حفاظت میباشد. .تولیدی فولادی آهن سازان با فروش نرده دیواری شاخ گوزنی با قیمتی ارزان و بدون واسطه دلالان و با کیفیت و متریال برتر در ساخت گارد های خود این اطمینان را به سوی شما میدهد که خریدی دلپذیر خواهید داشت.

تعداد امتیاز دهندگان: 14
میانگین امتیاز: 4.4

پرسش‌های متداول

منظم ترین تراکم و ارتفاع دزدگیر شاخ گوزنی چقدر موجود ؟

مقیاس ترین انباشتگی ۲۵ ردیفه و همچنین استانداردترین ارتفاع ۱۲۰ سانتی‌متر می باشد.

آیا حفاظ شاخ گوزنی نیاز به نگهداری خاصی دارد؟

به منظور حفاظت و افزایش عمر مفید محافظ شاخ گوزنی، نیاز بر تمیزکاری دوره‌ای و استفاده از محافظ‌های ضد زنگ وجود دارد.

چه نکاتی را باید در نصب حفاظ شاخ گوزنی در نظر گرفت؟

نصب حفاظ شاخگوزنی نیازمند بررسی دقیق محیط، به کاربردن از ابزار مناسب، و پایبندی به استانداردهای ایمنی می‌باشد.

آیا نصب دوربین بهتر است یا خریدن گارد دیوار؟

نصب دوربین مانعی به خاطر ورودغیرمجاز سارق نمیشود و زمانیکه کار از کار گذشته و سارق بر هدف خود رسیده میشه نظاره گر سرقت آن بود . در حالی که نرده آهنی مانع از دسترسی سارق جهت منزل شده وهمچون نگهبان سپری مقاوم در برابر سارق بوده است.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★