ایمنی حفاظ شاخگوزنی

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > حفاظ-شاخ-گوزنی-شمال-تهران

مقدمه:

حفاظ شاخگوزنی اصلی ترین وظیفه ای که دارد برقراری آسودگی است. نوع طراحی، ارتفاع، عرض، فشرده گی این حفاظ ها موثر در کارایی آن است به سوی طور مثال از نظر نوع طراحی، خیلی بازدارنده تر از گارد های سرنیزه ای میباشد. دلایل متعددی نیز به منظور این نتیجه گیری وجود دارد شامل اینکه شروع بازدارندگیِ نرده شاخ گوزنی از روی سطح دیوار شروع می شود اما شروع بازدارندگی در گارد سرنیزه ای از ارتفاع حدوداً یک متر به سوی بالا فرم می گیرد.

مزایای به‌کارگیری از حفاظ گوزنی دیواری در ساختمان‌ها
حفاظ شاخ گوزنی: ترکیبی از سبک و ایمنی

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

متراژ محوطه: اندازه محوطه‌ای که قصد دارید با حفاظ شاخ گوزنی بپوشانید، تاثیر بزرگی بر قیمت دارد. اغلب باافزایش متراژ، هزینه نصب نرده شاخ گوزنی نیز ارتقا می‌یابد قطعات اولیه: نوع آهن آلات و قطعاتی که برای ساخت حفاظ شاخگوزنی کاربرد می‌شود، قیمت نهایی را تعیین می‌کند. آهن آلات با مطلوبیت بالا در اکثر موارد گران‌تر هستند.طراحی و نصب: اگر جهت طراحی خاصی به منظور حفاظ شاخ گوزنی نیاز دارید یا نصب آن پیچیده است، هزینه‌ها افزایش می‌یابد.

مقاومت بالا: محافظ نرده نیزار، به شدت محکم و مقاوم است و می‌تواند از نفوذ افراد و حیوانات مزاحم به داخل محوطه ممانعت کند زیبایی و ظرافت: حفاظ گارد نیزار، بسیار زیبا و ظریف است. و می‌تواند جهت زیبایی محوطه اضافه کند.تنوع بالا: نرده محافظ نیزار، در انواع مختلفی تولید می‌شود و می‌تواند با هر نوع سلیقه‌ای سازگار باشد.دوام بالا: حفاظ محافظ نیزار، فراوان بادوام و ماندگار است و می‌تواند سال‌ها بدون نیاز به سوی تعمیر یا نگهداری، کار کند.

محافظ شاخ گوزنی، ترکیبی از قدرت و زیبایی به خاطر حفاظت از محوطه ویلا در برابر نفوذغیرمجاز  ناخواسته.

خرید بی واسطه از آهن سازان

صنایع آهنی آهن سازان به سوی عنوان بورس نرده دیوار شناخته می‌شود به‌همین‌دلیل قیمت سازگار ومدل‌های متنوعی از نمونه‌ها حفاظ در این مجموعه موجود است تا مشتریان گرامی بتوانند با توجه جهت سلیقه خود یکی‌از این مدل‌ها را انتخاب کنند. با خرید بدون واسطه از صنایع آهن آهن سازان به منظور جلب رضایت مشتریان گرامی خود قیمت‌هایی استثنایی و خیلی شایسته به خاطر اقسام محافظ در نظر گرفته است

حفاظ گوزنی دیواری با قیمت شایسته و سایر محافظ های دیگر مانند بوته ای و نیزار از گونه ی این محافظ ها هستند که دارای صلابت بالایی هستند و خیلی پر کاربردند. دلی محبوبیت این نوع گارد ها این است که مورد تایید پلیس هستند و امنیت خاطر کامل را تولید می کنند . با شنیدن نام حفاظ شاخ گوزنی اولین چیزی که در ذهن افراد تداعی می شود شاخ گوزن می باشد. این گارد ها مانند شاخ گوزن بوده و جز بهترین نوع نرده های ساختمانی و مقتضی قیمت ترین آن ها می باشد . بنابراین بهترین گزینه به خاطر حفاظ دیوار ویلا ها , باغ ها و مزارع پرورش ماهی و مکان های عمومی حفاظ شاخ گوزنی ست. امروزه بیشتر املاک و زمین های شخصی بر محافظ برای ویلا و فروشگاه ها خود نیاز دارند.

حفاظ شاخگوزنی فلز

بورس گارد دیوار شاخ گوزنی

گسترش فضای مجازی و تولید امکان معرفی سازندگان مطرح حفاظ دیوار در اینترنت باعث شده است تا دیگر نتوان جای مشخصی را به عنوان بورس نرده دیوار معرفی کرد. بر طور مثال آهن سازان که زمانی یکی از سازندگان مطرح بورس گارد حفاظ شاخ گوزنی بود، با تکیه بر شهرت خود و با بهره‌گیری از فضای مجازی، به سوی محل جداگانه‌ای منتقل شد. در واقع شاید بتوان گفت که امروز بورس نرده در گوگل شکل گرفته است و به خاطر اطلاع از سازندگان مطرح باید عبارت«حفاظ شاخ گوزنی» را سرچ کرد.

حفاظ گوزنی دیواری آهنی شرق تهران

نتیجه گیری:

صحبت پایانی و پیشنهاد شرکت آهن سازان به سوی شما عزیزان این است که جهت هیچ عنوان از محافظ ها و آهن های دست دوم به منظور ساخت محافظ های شاخ گوزنی استفاده نکنید. گرچه ممکن است آسایش شما را تا حد نسبتا زیادی تامین کند اما به هر حال یک تکه محافظ کارکرده مقاومت آهن خام را ندارد. مرغوبیت بالا را فدای قیمت و هزینه نهایی نکنیدبرای خرید قیمتی سازگار و استاندارد بالای حفاظ خود با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 15
میانگین امتیاز: 4.5

پرسش‌های متداول

ایمنی مدل های مختلف شاخ گوزنی با هم فرق میکند؟

بله . شاخ گوزنی با توجه به سوی شلوغی /ارتفاع /عرض / و قطر میلگردی که دارد تاثیر بر امنیت سازه گذاشته است.

آیا حفاظ گوزنی دیواری مانع از نفوذ حیوانات خودرویی می‌شود؟

بله، حفاظ شاخ گوزنی با کاربرد از طرح خاص خود، می‌تواند از نفوذ حیوانات خودرویی مانند گوزن‌ها بر داخل ناحیه مورد حفاظت ممانعت کند.

حفاظ گوزنی دیواری چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی سیستمی است که با مدل شبکه‌ای خاص، به منظور حفاظت از فضای خارجی و پیشگیری از نفوذ حیوانات و افراد بر داخل منطقه مورد کاربرد قرار می‌گیرد.

چگونه می‌توان حفاظ شاخ گوزنی را پیشنهاد داد؟

برای انتخاب محافظ شاخ گوزنی، بهتر است ابتدا نیازهای خود را مشخص کرده و سپس با تامین‌کنندگان مختلف تماس‌ گیری بگیرید تا پیشنهادات و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★