چرا حفاظ آهنی شاخ گوزنی

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > حفاظ-شاخگوزنی-مدرن

مقدمه:

فنس شاخ گوزنی یکی از عالی ترین فنس هایی موجود که اغلب روی دیوارها از آن بهره بردای میشود.این محافظ در ارتفاعی بین ۵۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر در بازار وجود دارد و در اکثر موارد بر روی دیوار‌های دور حیاط ساختمون کار گذاشته میشود.به دلیل جنس فولاد و نوک‌های تیز و برنده و همچنین شاخک‌های درهم تنیده و نامنظم همانند شاخ گوزن، عبور افراد را غیرممکن ساخته و جهت آسودگی منزل می افزاید.

چرا حفاظ شاخگوزنی برترین گزینه به خاطر امنیت آپارتمان شماست؟
حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی انتخابی ایده‌آل برای خانه‌های جدید

انوع رنگ حفاظ شاخگوزنی

نرده شاخ گوزنی، به طور معمول با رنگ‌های مختلف رنگ‌آمیزی می‌شود. برخی از از رنگ‌های رایج برای محافظ شاخگوزنی عبارتند از:رنگ مشکی: این رنگ، از رایج‌ترین رنگ‌ها برای نرده شاخگوزنی است. رنگ مشکی، زیبایی و اصالت گارد را بیشتر می‌کند.رنگ طلایی: این رنگ، جهت گارد ، جلوه‌ای لاکچری و اشرافی می‌بخشد.رنگ نقره‌ای: این رنگ، به سوی گارد ، جلوه‌ای جدید و امروزی می‌بخشد.

در صورتی که شما می خواهید زیبایی بیشتری در ساختمان تان نمایان شود این همانند نرده های دیواری را بر شما پیشنهاد می دهیم. جهت زیبایی حفاظ های شاخه گوزنی می توانید رنگ آمیزی آنها را تغییر دهید. رنگریزی حفاظ های شاخ گوزنی جدای از مسئله زیبایی نمای ساختمان، از خوردگی و خوردگی نرده ها جلوگیری می کند. همین ویژه‌گی موجب ارتقا طول عمر و عدم آسیب دیدگی نرده های شاخ گوزنی می شود. شما می توانید این گارد ها را سال های سال روی دیوار نصب کنید و از آنها به کاربردن نمایید.

خریداری محافظ روی دیوار شاخ گوزنی با برگزیده ترین ارزش و ارائه مدل ها  رنگ‌ها و مدل‌های زیبا. امنیت و زیبایی را با هم تجربه کنید.

طراحی لوکس شاخ گوزنی

طراحی باشکوه و جدید حفاظ روی دیوار به سوی خصوص حفاظ شاخ گوزنی موجب شده تا در کنار جنبه محافظتی بالای گارد و پیشگیری از نفوذ سارقان بسیاری از مشتری تنها بر دلیل زیبایی محصول مورد نظر آن را خریداری نمایند. شما می‌توایند قبل از خریداری در سایت ما لیست ارزش حفاظ شاخ گوزنی جهت روز را مشاهده کنید تا خرید و فروش مطمئنی انجام دهید.

نرده ها و حفاظ های شاخ گوزنی با نام های دیگری همچون نرده خارپشتی و گارد بوته خاری شناخته شده اند. این نوع گارد ها توانایی رنگ پذیری دارند. و میتوان آنها را به رنگ دلخواه خود درآورد. در گروه تولیدی آهن سازان شما میتوانید رنگ بندی محصول خود را بر دلخواه انتخاب کنید. علاوه بر جنبه ی زیبایی، رنگ پذیری این محافظ ها موجب بالا رفتن مقاومت آنها در برابر تابش نور خورشید و بارندگی می شود.

نصب حفاظ شاخگوزنی شرق تهران

ارزش و جنس متریال اولیه حصلر شاخ گوزنی

ارزش و جنس عناصر سازنده اولیه نرده شاخ گوزنی از بارزترین موضوعات مورد توجه می‌باشد. ابتدا شمش‌هایی از جنس فولاد که همان متریال اولیه اولیه هستند وارد کوره می‌شوند و در دمای ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ درجه قرار می‌گیرند.سپس به سوی خط تولید فرستاده شده و در چند مرحله تبدیل بر میلگرد می‌شوند. طی مراحلی از قطر آن‌ها کاسته و به طول آن‌ها افزوده می‌شود و در آخر با اندازه‌های دلخواه آماده شده و برش داده می‌شوند.

حفاظ شاخ گوزنی فرفورژه

نتیجه گیری:

با افتخار اعلام می‌کنیم که خریداری در حفاظ شاخگوزنی از مجموعه آهنسازان تجربه‌ای مطمئن و فراوان رضایت‌بخش بوده است. این کمپانی با ارائه‌دهنده‌ی گزینه‌های متنوع از نظر طرح و ابعاد، جهت همراه مرغوبیت ساخت برجسته خود، توانسته موجود اعتماد بسیاری از خریدار را جلب کند. همچنین، قیمت‌های پیشنهادی این شرکت جهت نسبت رقبا به‌طور چشمگیری مناسب‌تر بوده و سرویس پس از فروش آنها نیز از جنبه‌های مختلف مورد توجه و قابل اعتماد قرار گرفته است. به منظور برقراری ارتباط با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 ارتباط بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 12
میانگین امتیاز: 4.4

پرسش‌های متداول

میلگرد های مورد به کاربردن در ساخت محافظ نام ببرید ؟

از میان میلگرد های مصرفی شامل نمره ۱۲، ۱۰، ۹، ۸ میل بر اساس میزان تراکم و ارتفاع سازه و نوع حفاظ متفاوت میباشد.

آیا حفاظ شاخگوزنی نیاز بر نگهداری خاصی دارد؟

به خاطر حفاظت و ارتقا عمر مفید محافظ شاخ گوزنی، نیاز به تمیزکاری دوره‌ای و به کاربردن از محافظ‌های ضد زنگ وجود دارد.

چه نوع‌هایی از حفاظ گوزنی دیواری وجود دارد؟

حفاظشاخ گوزنی در طرح و مدل های مختلفی از قبیل حفاظ شاخ گوزنی خمدار حفاظ شاخگوزنی پیچشی و حفاظ شاخ گوزنی طرح جیران موجود می باشد.

آیا حفاظ شاخگوزنی نیاز بر نگهداری خاصی دارد؟

به خاطر حفاظت و افزایش عمر مفید گارد شاخ گوزنی، نیاز بر تمیزکاری دوره‌ای و استفاده از محافظ‌های ضد زنگ وجود دارد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★