چرا نصب حفاظ روی دیوار ضروری است :

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-shakh-gavazni > بهترین-شاخ-گوزنی-تهران

مقدمه:

آسایش مهم‌ترین کاربرد حفاظ دیوار، ارتقا آسایش منزل و پیشگیری از ورودغیرمجاز سارقان بر داخل منزل است حفاظ شاخ گوزنی یکی از جدید ترین و به روز ترین مدل های نرده روی دیوار به سوی شمار می رود که به مرور زمان اقدام به سوی جایگزینی نمونه های قبلی و قدیمی تر حفاظ روی دیوار کردند و نقش خاص و منحصر به سوی فردی که دارد باعث محبوبیت بالای این محصول شده است. قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی نیز به نسبت سایر روش‌های ممانعت از سرق مقرون به سوی صرفه تر است.

محافظ شاخ گوزنی پر فشرده گی در آهنسازان | 09127716460
نرده شاخ گوزنی: ترکیبی از سبک و ایمنی

آموزش روش ساخت حفاظ شاخگوزنی

این گارد و نرده امنیتی همانند شاخ گوزن میباشد. در ساخت این نوع از محافظ بر اساس شلوغی و کارایی آن از میلگرد هایی با سایز ۸ تا ۱۰ استفاده میشود.افراد به منظور تهیه شاخه های مختلف این محافظ ، میلگردها را در اندازه های مختلفی برش میدهند. برش دادن این میلگردها توسط دستگاه گیوتین صورت میگیرد.قابل ذکر است که تعداد میلگردهای برش داده زیاد میباشند. چون این محافظ از تراکم فراوان بالایی برخوردار میباشند.

امنیت خاطر بالا: حفاظ گوزنی دیواری به دلیل مدل خاص خود، مانع از دسترسی افراد غیرمجاز جهت بنا می‌شود.دوام و استحکام: حفاظ شاخگوزنی از میلگرد ساخته شده است. که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ضدضربه است.زیبایی: حفاظ گوزنی دیواری در شکل‌ها مختلفی تولید می‌شود. که می‌توان با توجه به سوی سلیقه خود آن را انتخاب کرد.

گارد روی دیوار شاخ گوزنی، محصولی با مقاومت و دوام بالا به منظور حفاظت مداوم از ملک شما.

ایمنی فراوان فنس آهنی شاخ گوزنی

در حقیقت حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با سایر محافظ ها دارای امنیت بیشتری به خاطر بنا شما خواهد بود . از این رو در شمار پرکاربرد ترین و ایمن ترین نوع نرده ها قرار دارد . از این نوع گارد عمدتاً بر منظور مراقبت از مدل ها مکان های عمومی مسکونی ، منزل ها ، اداره ها ، ویلا ها و مناطق تفریحی استفاده می کنند .

نصب این حفاظ خیلی آسان است ولی باید توسط شخصی که تجربه دارد و شاخه های از قبل آماده شده را بتواند روی هم سوار کند انجام شود به طوری که آسیبی هم نبیند و شما تنها به سوی خاطر مقداری ارزانتر بودن هزینه نصب کار را به سوی کسی نسپرید که تجربه ای نداشته و نتواند کار را خوب انجام بدهد.شاید به منظور شما سوال باشد که دوام این حفاظهای شاخ گوزنی چه مدت است؟ بر دلیل نوع رنگ این نوع حفاظها به منظور مدت متمادی احتیاج به تعمیر ندارند مگر اینکه خوب رنگ کاری نشده باشند یا از جنس با کیفیت کاربرد نشده باشد. در نظر داشته باشید که سارقان دنبال سرقت راحت هستند و هیچوقت زحمت این را جهت خود نمیدهند که از چنین حفاظ گوزنی دیواری عبور کنند بنابراین شما میتوانید بر این حفاظها جهت پیشگیری از سرقت اعتماد کنید.

قیمت فروش حفاظ شاخ گوزنی

تاثیر ارتفاع در قیمت شاخ گوزنی

هرچه تراکم کار ها بیشتر باشند با توجه به سوی افزایش وزن کلی کار قیمت نرده شاخ گوزنی ارتقا می یابد . ارتفاع هایی که ما در صنایع آهن آهن سازان تولید می کنیم در بازه ۵۰ تا ۱۴۰ سانتی متر قرار دارند اما ارتفاع های زیرین تر به منظور نرده های روی دیوار خیلی پیشنهاد نمی شود و بهتر از که ارتفاعی که انتخاب می کنید کمتر از ۹۰ سانتی متر نباشد.

قیمت نصب حفاظ گوزنی دیواری

نتیجه گیری:

شرکت اهن سازان ، با تشکیل یک تیم از متخصصان مجرب در شهرتهران ، در زمینه ارائه خدمات امنیت و نصب و تولید تنوع‌ها محصولات امنیتی شامل گارد دیواری، نرده شاخ گوزنی، گارد پنجره، در آکاردئونی، درب ورودی آهنی فرفورژه، متخصص است و جهت مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه می دهد.

تعداد امتیاز دهندگان: 14
میانگین امتیاز: 4.8

پرسش‌های متداول

امکان ارسال گارد به سوی شهرستان هم هستش؟

بله. آهن سازان امکان ارسال محافظ جهت سرتاسر کشور را دارد.

آیا حفاظ شاخگوزنی مانع از نفوذ حیوانات خودرویی می‌شود؟

بله، حفاظ گوزنی دیواری با بهره‌گیری از نقش خاص خود، می‌تواند از دسترسی حیوانات خودرویی مانند گوزن‌ها جهت داخل عرصه مورد حفاظت جلوگیری کند.

چگونه می‌توان حفاظ گوزنی دیواری را بهترین تازه کرد؟

حفاظ گوزنی دیواری برای حفاظت بهتر می‌بایست بر طور دوره‌ای بازبینی و نگهداری شود، چنانچه برنامه دارید آن را تمیز کنید و از رطوبت و ترک خوردگی آن ممانعت کنید

چرا خرید حفاظ گوزنی دیواری از دیجی کالا بر صرفه نمی باشد؟

دیجی کالا تنها 1 واسطه به خاطر خرید میباشد و تولید کننده گارد نمیباشد رو این حساب روی قیمت اصلی فروش گارد کشیده تا سود خود ا برداشت کندبه عنوان 1 واسطه ولی به دلیل بی واسطه بودن و حذف دلالان از صنف کاری خود لازم نبوده سود خود را تقسیم کنید از قیمت پایین تری نسب به سوی همکاران صنف خود برخوردار است.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

محمد لطفی

سفارش من به موقع و سر تایم ارسال شد و واقعا راضی بودم . فقط نصبش بیشتر از نیم ساعت زمان برد!

★★★★☆

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★