محافظ حفاظ ایمنی پنجره چه اندازه تاثیر دارد :

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-panjereh > پنجره-قیمت-سازگار

مقدمه:

متاسفانه بسیاری از سرقت‌ها در خانه‌های ویلایی و طبقه‌ها پایین آپارتمان‌ها از طریق پنجره‌ها انجام می‌شود. در واقع نفوذ از طریق دیوارها بسیار پیچیده است و در مناطق شهری تقریباً غیرممکن است. درب‌ها هم امروزه بسیار مستحکم شده‌اند و با توجه بر اینکه امکان مقاوم در برابر دزدی کردن آن‌ها (در آپارتمان‌ها) و یا فولادی کردن و نصب قفل‌های متعدد وجود دارد، دزدها جهت قول معروف بر در بسته می خورند و اینجاست که به سوی دنبال راه‌های دیگر برای نفوذ می‌گردند و قطعا پنجره اولین مسیری است که بررسی خواهند کرد

حفاظ ایمنی پنجره پنجره جدید و ارزان | قیمت ویژه | شکل‌ها نرده‌های ایمنی پنجره | 09127716460
حفاظ‌های پنجره برای حیاط، آسودگی فضای بیرونی ویلا شما.

بررسی حفاظ فولادی پنجره :

محافظ پنجره را از یک دیدگاه درونی و بیرونی میتوان بررسی کرد و در هر یک دیدگاه بر بعد ماده و معنای آن نیز توجه نمود. از سایزها مادی محافظ پنجره میتوان به بعد حفاظت و صیانت آن اشاره نمود که آدمی را از ناهنجاری های وارده از دنیای بیرون و اختلالات روانی درونی همچون سپری ستبر محفوظ می کند. پنجره های بنا که در حکم چشم و گوش و بینی و دهان آن بوده و تنها محل ارتباطی بنا با دنیای خارج هستند که جهت ساکنین آن امکان میدهد با محیطی که جزوی از آن هستند در تعامل باشند از اهمیت بالایی برخوردارند و با وجود چنین حفاظ های زیبایی که در معنای روح شان بوده کیفیتی یک چندان پیدا کنند. این مطلوبیت با نقش زیبای آنها در ارتباط بوده و به معماران عزیز این امکان را میدهد که با طرح پنجره ها با دست انداز کوتاهتر و جبران آن با حفاظهای پنجره فضایی پر نور و فراخ داشته باشند که سرشار از اقامت و جاودانگی است. لذا سایه روشن های تولید شده توسط این حفاظ ها و گارد ها و همچنین دید فراختر از درون و محصوریت از بیرون استاندارد این فضا را یک چندان میکند.

یکی از روش های اصولی محافظت و پوشش پنجره و در ساختمون از عوامل مختلف بیرونی، ساخت گارد پنجره و در است. با نصب حفاظ مخصوص بر روی نمونه‌ها پنجره و در در ساختمان های مسکونی و تجاری امکان رخ دادن بسیاری از حوادث کاهش پیدا کرده است و نمای ساختمون زیبا تر به سوی نظر می آید. امروزه ساخت گارد در و پنجره توسط افراد متخصص و کار بلد در این زمینه و بر اساس نوع در و پنجره حالت می گیرد.

حفاظ‌های تزئینی پنجره ما، آسودگی و زیبایی را با هم دارند. انتخابی ایده‌آل به منظور افزایش جذابیت ظاهری و آسودگی منزل شما.

حفاظ متحرک یا کشویی

حفاظ ایمنی پنجره بازشو یکی دیگر از انتخاب‌های پیش روی شما می‌باشد. این نوع حفاظ به فرم ریلی یا کشویی باز می‌شود و گزینش خیلی مناسبی به خاطر فروشگاه ها مسکونی خواهد بود. جهت این‌صورت زمانی‌که در منزل حضور دارید می‌توانید محافظ را کنار بزنید و در هنگام خروج از منزل آن‌را کاملاً ببندید تا آسودگی منزلتان کامل شود

گارد آکاردئونی پنجره: این نوع نرده بیشتر در خانه‌های ویلایی دور از شهر و یا کسب‌وکار ها و مغازه‌ها کاربرد می‌شود. البته این نوع حفاظ‌ها در گذشته کاربرد بیشتری داشت اما امروزه با ورود شیشه‌های نشکن و ضدسرقت و همچنین کرکره‌های برقی و اتوماتیک کاربرد آنها کمتر شده است.بسیاری از مغازه‌ها از شیشه خود به سوی عنوان ویترین به‌کارگیری می‌کنند و نرده‌های حفاظتی پنجره قطعا مانعی به منظور این کار خواهد بود. حفاظ‌های کشویی راهکاری است که می‌تواند جهت این کسب و کارها کمک کند. صاحب مغازه بعد از پایان ساعت کاری، حفاظ‌ها را روی پنجره‌ها نصب می کند و با قفل و یا دیگر روش‌ها آن را محکم می‌کند.در خانه‌های ویلایی، گاهی این نوع حفاظ را با لولا جهت چارچوب پنجره متصل می کنند تا نیازی جهت حمل و نقل آن نباشد. در این مواقع باید محافظ در مواقع باز بودن هم در قسمتی محکم شود تا از باز و بسته شدن آن پیشگیری شود.در این نوع حفاظ‌ها معمولا زیبایی چندان اساسی نیست و گاهی حتی تمام سطح محافظ با ورق ضخیم پوشانده می‌شود.

محافظ پنجره با مکانیزم تاشو

تحویل سریع و به سوی موقع محافظ محافظ آهنی:

تمامی سفارشاتی که در این مجموعه ثبت می شود، در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد و پس از مشخص شدن نوع سفارش و جهت تفاهم رسیدن با خریدار اقدام بر ساخت و تولید آن می کنند.گروه صنایع فلز اهن سازان با در نظر گرفتن صرفه جویی در وقت و زمان ممکن بهترین و با اصالت ترین نوع نرده ساخته شده را جهت مشتریان خود به سوی ارمغان میاورد

نرده‌های حفاظتی پنجره ارزان از آهنسازان

نتیجه گیری:

فشرده گی گارد آهنی پنجره به تعداد میله های عمودی روی نرده محافظ انباشتگی نرده پنجره می گویند که هرچه تعداد این میله های عمودی نزدیک جهت هم و تعداد بیشتری باشند انباشتگی آن زیاد است و برعکس هرچه تعداد میله ها بسیار کم تر باشد و فاصله شان زیاد باشد شلوغی آن کمی تر است که هرچه شلوغی زیاد تر باشد امنیت خاطر ویلا شما بیشتر می شود.هرچه انباشتگی بیشتر شود قیمت آن نیز ارتقا می یابد برا اطلاع از قیمت و سوالات بیشتر با کارشناسان آهن سازان ارتباط بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 13
میانگین امتیاز: 4.0

پرسش‌های متداول

آیا حفاظ‌های پنجره نیاز به نگهداری خاصی دارند؟

بله، حفاظ‌های پنجره نیاز جهت نگهداری دارند تا از پوسیدگی و خرابی پیشگیری شود. این شامل تمیز کردن منظم و بررسی دوره‌ای می‌باشد.

آیا با ویژگی‌های نرده فرفورژه آشنایی دارید؟

محافظ فرفورژه از جنس فولاد به شکل مشبک و یا الگوهای مختلف با مقاومت بالا تولید می‌شود، این حفاظ‌ها زیبا هستند و معمولاً جهت ایجاد الگوها و طرح‌های خاص بهره‌گیری می‌شوند.

آیا حفاظهای حفاظتی پنجره می‌تواند به منظور محافظت از حیوانات خانگی مؤثر باشد؟

بله، حفاظ برای پنجره می‌تواند از نفوذ حیوانات خانگی به خارج از منزل ممانعت کند و امنیت آن‌ها را ضمانت کند.

چگونه می‌توان نرده‌های ایمنی پنجره مقتضی را گزینش کرد؟

برای انتخاب حفاظهای حفاظتی پنجره شایسته باید جهت نیازهای امنیتی، نقش منزل، نوع پنجره و بودجه خود توجه کنید و از مشورت تخصصی بهره‌مند شوید.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★