نرده محافظ آهنی جلوی پنجره:

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-panjereh > نرده‌های-حفاظتی-پنجره-مشبک

مقدمه:

محافظ پنجره در صورت نصب صحیح می تواند یک اقدام امنیتی خیلی موثر باشد. با جلوگیری از نفوذغیرمجاز مزاحمان از طریق پنجره ها، دسترسی آنها به ملک شما را به شدت دشوارتر می کند. علاوه بر این، وجود نرده می تواند بر عنوان یک عامل بازدارنده برای سارقان احتمالی عمل کند، زیرا در صورتی که ببینند که تدابیر امنیتی وجود دارد، احتمال کمتری وجود دارد که اقدام جهت نفوذ کنند.

آهنسازان: فروش ویژه گارد پنجره | 09127716460
حفاظ‌های پنجره تاشو، انعطاف‌پذیری و آسایش را جهت شما ارائه می‌دهند.

مدلای مختلف حفاظ برای پنجره ساختمان :

در صنایع آهنی آهن سازان حفاظ‌های پنجره در اندازه مختلفی قابل دسته‌بندی هستند. جهت مثال گاهی آن‌ها را با توجه بر نوع پنجره‌ی مورد نظر معرفی می‌کنند. همچنین ممکن است با توجه جهت اندازه‌ی آن‌ها نیز طبقه‌بندی‌هایی را برای آن‌ها قائل شوند:1- حفاظهای حفاظتی پنجره معمولی 2- حفاظ برای پنجره 2 جداره 3- نرده بزرگ پنجره 4- نرده کوچک پنجره 5- حفاظ کشویی پنجره (لولایی و آکاردئونی) 6- گارد ثابت. اما یکی از اساسی‌ترین تقسیم‌بندی‌های حفاظ‌های پنجره، بر اساس متریال اولیه اولیه مورد استفاده در ساخت آن‌هاست. از این حیث نیز حفاظ‌ها در تنوع‌ها مختلفی تولید می‌شوند. یک مورد از برجسته‌ترین حفاظ‌ها از این نظر، حفاظ‌های آهنی (فلزی) هستند.

حفاظهای پنجره گارد ای موضوعی متفاوت از نرده دیوار است و وجود آن حتی با داشتن محافظ روی دیوار هم حفاظ برای پنجره محافظ ای نصب نرده فنسی پنجره یک جداره ضروری است؛ جهت خصوص وقتی که دسترسی بر پنجره ویلا شما از بیرون چندان سخت نباشد. حفاظ پنجره را از یک دیدگاه درونی و بیرونی میتوان بررسی کرد و در هر 2 دیدگاه جهت بعد ماده و معنای آن نیز توجه نمود

حفاظ‌های پنجره مسکونی ما، از محل‌سکونت شما جهت بهترین شکل محافظت می‌کنند. حفاظت کامل در برابر هر تهدیدی.

حفاظ فرفوژه پنجره آهنی:

رده حفاظهای حفاظتی پنجره که طرح آهنکاری دارند بر خلاف طرح پیشرفته پر از جزئیات و طرح های منحنی با گل و بوته های در هم پیچیده هستند که از آهن و چدن فرم داده شده ساخته شده اند این مدل مخصوص افرادی ست که به طرح های شلوغ و کار شده علاقه مند هستند و از سادگی طرح جدید لذت نمی برند. به‌کارگیری از اقسام حفاظهای پنجره باعث می شود تا شما خاطرتان به خاطر ترک ویلا آسوده تر شود.

قیمت محافظ پنجره بر عوامل فراوان متعددی بستگی دارد و ممکن است خرید 1 محصول با قیمت بالاتر به‌صرفه‌تر از خرید 1 محصول ارزان قیمت بی‌کیفیت باشد. در واقع ارزانترین محافظ پنجره شاید بهترین گزینه ممکن نباشد. در این بخش می‌خواهیم همه عوامل موثر در قیمت حفاظ را برایتان تشریح کنیم تا بتوانید با چشمانی باز و با اطلاعات کامل خرید خود را انجام دهید. فراموش نکنید هر لحظه می‌توانید با تماس‌ گیری با کارشناسان ما ضمن اطلاع از آخرین قیمت ها، پاسخ سوالات خود را هم دریافت نمایید.

نرده‌های حفاظتی پنجره با مدل خاص

مزیت خرید از آهن سازان :

مزیت بهره‌مندی از خدمات این شرکت، ارائه‌ی خدمات نصب بر حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن است. بر طوری که هیچ‌گاه نگران هیچ اتفاقی به خاطر گارد نصب شده نخواهید بود. قیمت شایسته از دیگر مزیت سفارش از این مجموعه است.قیمت حفاظ برای پنجره جهت عوامل مختلفی بستگی دارد. بر همین دلیل در هنگام سفارش می‌توانید با توجه بر پارامترهایی همچون نوع حفاظ، سبک، اندازه و طرح مورد نظر حفاظی متناسب با بودجه‌ی مورد نظر خود خریداری کنید. به شرطی که به منظور انتخاب و خریدنرده پنجره مناسب و نصب نیاز جهت راهنمایی دارید. حتماً از مشاوره‌ی رایگان کارشناسان خبره‌ی سایت بهره‌مند شوید.

محافظ پنجره جدید با قیمت مقتضی

نتیجه گیری:

و در پایان باید گفت هر مدل طرح حفاظهای حفاظتی پنجره ای که انتخاب کنید، در ابعاد و وزن محصول تاثیر دارد. در نتیجه هر چه طرح شلوغ تری داشته باشید، قیمت آن افزایش پیدا می کند.قیمت این نوع نرده معمولا بر اساس مترمربع محاسبه می شود. هر متر مربع شامل تعدادی گارد خواهد بود که فشرده گی این حفاظ ها در هر متر مربع در نهایت روی وزن گارد و در نتیجه قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. با اضافه شدن اندازه طبیعتا وزن نهایی کار نیز ارتقا پیدا خواهد کرد و قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت.

تعداد امتیاز دهندگان: 13
میانگین امتیاز: 3.8

پرسش‌های متداول

آیا حفاظ‌های پنجره نیاز بر نگهداری خاصی دارند؟

بله، حفاظ‌های پنجره نیاز جهت نگهداری دارند تا از زنگ زدگی و خرابی ممانعت شود. این شامل تمیز کردن منظم و بررسی دوره‌ای می‌باشد.

آیا با ویژگی‌های نرده فرفورژه آشنایی دارید؟

حفاظ فرفورژه از جنس فولاد جهت شکل مشبک و یا الگوهای مختلف با مقاومت بالا تولید می‌شود، این حفاظ‌ها زیبا هستند و در اکثر موارد جهت تولید الگوها و طرح‌های خاص به‌کارگیری می‌شوند.

یا نصب نرده پنجره به منظور افراد با نیازهای ویژه امکان‌پذیر است؟

بله، گارد پنجره می‌تواند جهت افراد با نیازهای ویژه، مانند افراد معلول یا کودکان، با توجه به سوی نیازهای ایمنی خاص آن‌ها نصب شود.

آیا حفاظ‌های پنجره می‌توانند به طرح داخلی ویلا کمک کنند؟

بله، حفاظ‌های تزئینی و جدید می‌توانند به سوی عنوان یک عنصر دکوراتیو عمل کرده و به زیبایی داخلی ویلا بیفزایند.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

محمد لطفی

سفارش من به موقع و سر تایم ارسال شد و واقعا راضی بودم . فقط نصبش بیشتر از نیم ساعت زمان برد!

★★★★☆

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★