حفاظ ایمنی پنجره چیست

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-panjereh > نرده‌های-حفاظتی-پنجره-با-کیفیت

مقدمه:

نرده پنجره یا همان "نرده آهنی پنجره" یکی از ابزارهای ایمنی و زیباسازی در ساختمان‌ها است که جهت حالت نصب شده بر روی پنجره‌ها کاربرد دارد. این حفاظ‌ها معمولاً از جنس فلز، آهن، آلومینیوم، یا فولاد ساخته می‌شوند و هدف اصلی آنها ارتقا ایمنی منزل و جلوگیری از ورودغیرمجاز غیرمجاز افراد بوده . حفاظ به طور معمول با شکاف های باریک بین میله ها طراحی می شود تا از عبور حتی اجسام کوچک نیز پیشگیری کند. گارد اغلب با شکاف های باریک بین میله ها نقش می شود تا از عبور حتی اجسام کوچک نیز ممانعت کند.

گارد محافظ دار پنجره آهنسازان | 09127716460
زیست در امان با حفاظهای حفاظتی پنجره

خرید نرده مدل فرفوژه :

محافظ آهنی فرفوژه رقیبی قدرتمند برای مدل ساده است. امروزه طرح‌های آهنکاری بسیار متنوع شده‌اند و این امکان را فراهم کرده اند تا حفاظ‌هایی به شدت زیبا به منظور پنجره خود نصب کنید. این مدل گارد آهنی پنجره مانند مدل ساده قیمت خیلی مناسبی دارند و شما می‌توانید بدون دغدغه قیمت، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.این نوع نرده از گل‌نرده‌های چدنی (در بعضی موارد آلومینیومی) ساخته می‌شود که با چهارپهلوهای فلزکاری می‌توانند در طرح‌ها متنوع مانند یک درخت، شاخه‌های درهم‌تنیده و یا هر شکل دیگری ساخته شود.این حفاظ‌ها خیلی محکم هستند و آسودگی کاملی را برای پنجره ساختمون شما بر ارمغان می‌آورند. این نوع گارد هم طول عمر بالایی دارد و امکان نقاشی و رنگ‌کاری این نوع حفاظ‌ها هم وجود دارد و می‌توان رنگ مورد نظر خود را به منظور آن گزینش کرد. ترکیب رنگ‌های مسی و طلایی از محبوب‌ترین رنگ‌آمیزی‌ها جهت نرده فلزکاری است که زیبایی زیادی جهت ساختمان می‌دهد.طرح های فلزکاری حفاظهای حفاظتی پنجره هم با توجه سوی این که از یک‌سو قیمت فراوان مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان پروپاقرصی دارد. ضمن این‌که با توجه بر جنس محکم آن‌ها از آسودگی بالایی نیز برخوردار هستند.

امروزه بیشتر مردم از پنجره های معمولی (شیشه ای) استفادهمی کنند. این پنجره ها جهت 2 دلیل خیلی شایسته نیستند. دلیل اول این پنجره های معمولی ایمنی خیلی زیادی ندارند. دلیل دوم این پنجره های شیشه ای زیبایی بسیار کمی دارند. پس به شرطی که شما نگران این هستید که وقتی سوی جایی میرویید دزد ویلا تان را بزند یا میخواهید پنجره های زیباییی داشته باشید حتما شما به یکی از پنجره های آهن سازان نیاز دارید.

حفاظ‌های پنجره با نصب آسان، امنیت خاطر منزل خود را بر راحتی افزایش دهید. طراحی‌های کاربرپسند.

ایا خرید حفاظ پنجره آهنی ضروری میباشد:

با وجود دزدی‌های متعددی که در شهرهای بزرگ اتفاق می‌افتد یکی‌از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد مربوط سوی سیستم حفاظتی منزلشان می‌شود. خوشبختانه راهکارهای بسیار مناسبی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به منظور آسودگی بیشتر خونه باغ مسکونی بهره‌گیری کنید که مطمئناً محافظ درب، پنجره و بالکن جزء مهم‌ترین راهکارهای موجود خواهند بود. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم تا حتماً با کارشناسان ما در صنایع فلز آهن سازان برقراری ارتباط بگیرید و در این رابطه از توصیه رایگان بهره‌مند شوید.

پنجره‌های دوجداره که عموما پنجره‌های UPVC هستند، امروزه استفاده فراوانی دارند و تقریباً تمام ساختمان‌های جدید از این نوع پنجره‌ها بهره‌گیری می‌کنند.پنجره‌های دوجداره جهت دلیل عایق گرما بودن و پیشگیری از نفوذ صدا به عمارت پرکاربرد شده‌اند؛ اما این پنجره‌ها سوی طور معمول نفوذپذیری فراوان بالاتری نسبت جهت پنجره‌های معمولی دارند و حتی بدون شکستن شیشه هم می‌توان بر داخل عمارت نفوذ کرد. محافظ پنجره دوجداره جهت سبب ساختاری که دارد، این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان آن را بر روی شکل‌ها دیوارها نصب کرد. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول کاربردی آن است که این مدل از حفاظ در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر روی تمام مدل پنجره‌های موجود قابل نصب می‌باشد.

محافظ پنجره قوی

تحویل سریع و بر موقع محافظ محافظ آهنی:

تمامی سفارشاتی که در این مجموعه ثبت می شود، در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد و پس از مشخص شدن نوع سفارش و جهت تفاهم رسیدن با خریدار اقدام جهت ساخت و تولید آن می کنند.گروه صنایع آهن اهن سازان با در نظر گرفتن صرفه جویی در وقت و زمان ممکن بهترین و با مرغوبیت ترین نوع محافظ ساخته شده را به خاطر مشتریان خود به ارمغان میاورد

گارد پنجره ارزان از آهنسازان

نتیجه گیری:

تراکم گارد آهنی پنجره بر تعداد میله های عمودی روی گارد محافظ تراکم نرده‌های ایمنی پنجره می گویند که هرچه تعداد این میله های عمودی نزدیک بر هم و تعداد بیشتری باشند تراکم آن زیاد است و برعکس هرچه تعداد میله ها خیلی کم تر باشد و فاصله شان زیاد باشد تراکم آن کمی تر است که هرچه تراکم زیاد تر باشد آسودگی ویلا شما بیشتر می شود.هرچه تراکم بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد برا اطلاع از قیمت و سوالات بیشتر با کارشناسان آهن سازان تماس‌ گیری بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 10
میانگین امتیاز: 3.8

پرسش‌های متداول

مدل ها حفاظهای حفاظتی پنجره چیست؟

نمونه‌ها گارد پنجره شامل حفاظ‌های مدرن، کلاسیک، تزئینی، استیل، فرفورژه، تاشو، مشبک و آلومینیومی می‌باشد.

آیا مزایا و معایب حفاظ استیل آگاه هستید؟

مزایا شامل مقاومت در برابر زنگ زدگی، طول عمر طولانی، ظاهر زیبا و تطابق با انواع معماری است. معایب آن شامل قیمت بالا و وزن نسبتاً بیشتر می‌باشد.

حفاظ پنجره از چه موادی ساخته می‌شود؟

محافظ پنجره از عناصر سازنده مختلفی شامل فولاد، استیل، آلومینیوم، آهن، و فلزکاری ساخته می‌شود که هر کدام ویژگی‌ها و مزایای خود را دارند.

آیا حفاظ‌های پنجره می‌توانند بر طرح داخلی حیاط کمک کنند؟

بله، حفاظ‌های تزئینی و جدید می‌توانند سوی عنوان 1 عنصر دکوراتیو عمل کرده و به زیبایی داخلی منزل بیفزایند.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★