چرا باید نرده‌های حفاظتی پنجره نصب کنیم :

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-panjereh > محافظ-پنجره-سه-گل-ارزان

مقدمه:

متاسفانه بسیاری از سرقت‌ها در خانه‌های ویلایی و طبقات زیر آپارتمان‌ها از طریق پنجره‌ها انجام می‌شود. در واقع نفوذ از طریق دیوارها بسیار دشوار است و در مناطق شهری تقریباً غیرممکن است. درب‌ها هم امروزه بسیار محکم شده‌اند و با توجه به اینکه امکان ضد سرقت کردن آن‌ها (در آپارتمان‌ها) و یا فولادی کردن و نصب قفل‌های متعدد وجود دارد، سارقان به قول معروف به در بسته می خورند و اینجاست که به دنبال راه‌های دیگر برای نفوذ می‌گردند و قطعا پنجره اولین مسیری است که بررسی خواهند کرد

آهنسازان: نرده‌های حفاظتی پنجره استبل و فولاد | 09127716460
زیبایی و ایمنی با محافظ پنجره

حفاظهای حفاظتی پنجره ضد سرقت و شکل‌ها آن در آهن سازان :

تنها مدل گارد ضد سرقت ساختمون که از مدل ها مختلفی برخوردار است حفاظ برای پنجره میباشد که به طرح های گارد پنجره ثابت ، آکاردئونی ، ریلی ، تاشو و گارد های داخلی و خارجی تقسیم شده است که هرکدام ویژگی ها و کاربرد های و ایمنی های متفاوتی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد لازم به ذکر است گروه صنایع فلز آهن سازان با طرح پیشنهادی مشتریان قادر به ساخت سفارشی ساز توسط طراحان خود نیز میباشد.

اگر در محله ای زندگی می کنید که آمار سرقت در این محله بالا است و یا طرح و مدل منزل به گونه ای است که پنجره ها کاملا قابل دسترسی از خیابان و کوچه مجاور هستند بهتر است برای حفظ آسایش بیشتر از نرده های سر تا سری و آهنی قوی برای گارد پنجره ها استفاده کنید. استفاده از قفل های کوچک برای نرده های پنجره راه دخول به ساختمون از طریق پنجره را تقریبا غیر ممکن می کنند.

حفاظ‌های پنجره مسکونی ما، از ویلا شما به بهترین شکل محافظت می‌کنند. حفاظت کامل در برابر هر تهدیدی.

طرح حفاظ پنجره ویلا

برای ویلاها، انتخاب مدل حفاظهای حفاظتی پنجره اهمیت بیشتری دارد، زیرا علاوه بر امنیت، باید به زیبایی و هماهنگی با معماری ویلا نیز توجه شود. برخی از مدل‌های محبوب حفاظ ایمنی پنجره ویلا عبارتند از: 1- حفاظ‌های فرفورژه: این نوع حفاظ‌ها با طراحی‌های هنری و پیچیده، زیبایی خاصی به نمای ویلا می‌بخشند. فرفورژه‌ها معمولاً با طرح‌های گل و برگ، پیچک و اشکال هندسی تزیین می‌شوند. 2- حفاظ‌های جدید و مینیمال: برای ویلاهایی با سبک مدرن و مینیمالیستی، حفاظ‌های ساده و جذاب با خطوط تمیز و طرح‌های هندسی مناسب هستند. این مدل‌ها نه تنها آسایش را فراهم می‌کنند، بلکه با سبک معماری مدرن نیز هماهنگی دارند.

معمولاً نصب پنجره‌های UPVC به این شکل است که یک کلاف قوطی ۴۰ در ۸۰ در داخل دیوار کار می‌شود و پنجره‌ها روی آن پیچ می‌شوند. در صورتی که حیاط شما در حال ساخت است و هنوز به مرحله نما نرسیده است، می‌توانید برای نصب حفاظ (قبل از نماکاری) از آن کلاف ساپورت بگیرید تا پس از کار سنگ نما نرده به آن جوش داده شود؛ اما اگر پنجره شما قبلا نصب شده است هم نگران نباشید. همکاران ما به سادگی نرده شما را نصب خواهند کرد. در بیشتر موارد یک قاب یا قاقچه در دورتادور پنجره وجود دارد که با استفاده از آن و کوبیدن میلگرد در آن (همانند میخ) یک تکیه گاه مناسب برای نرده ایجاد خواهد شد و می‌توان حفاظ پنجره را به آن محکم کرد. البته در برخی موارد خاص هم باید از رول بولت استفاده کرد.در هنگام نصب حفاظ برای پنجره دوجداره باید دقت کرد که شیشه‌های این پنجره‌ها بسیار حساس هستند و ممکن است با ریخته‌شدن براده‌های جوش دادن و سنگ‌فرزکاری به روی آنها، شیشه‌ها آسیب ببینند. از این رو حتما باید پیش از شروع کار آنها را با ریکا خیس کرد و البته بهتر از آن این است که کاغذ روزنامه یا مقوایی و یا هر کاغذ مقاومی را به آنها چسباند تا از شیشه‌های پنجره محافظت شود.

حفاظهای حفاظتی پنجره مناسب برج

خرید حفاظ ایمنی پنجره طرح ساده :

این نوع محافظ پنجره آهنی ساده یا پروفیلی بسیار پرکاربرد است و قیمت مناسب و مقرون به صرفه دارند. نرده های ساده پنجره می توانند از قوطی های ۲۰ در ۲۰ یا از ۲۰ در ۳۰ ساخته شوند. به حالت کلاف های درهم تنییده عمودی و افقی قرار می گیرند. مقاومت آن ها به گونه ای است که نمی توانید آن را با دست خم کنید و وارد منزل شوید چیزی که باید مد نظر داشت فاصله تیغه ها باید به گونه ای باشد که حتی یک گربه هم نتواند رد

قیمت مناسب نرده‌های حفاظتی پنجره آهنسازان

نتیجه گیری:

با افتخار اعلام می‌کنیم که خرید در نرده‌های حفاظتی پنجره از شرکت آهنسازان تجربه‌ای مطمئن و بسیار رضایت‌بخش بوده است. این شرکت با ارائه‌دهنده‌ی گزینه‌های متنوع از نظر طرح و ابعاد، به همراه مرغوبیت ساخت برجسته خود، توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را جلب کند. همچنین، قیمت‌های پیشنهادی این شرکت به نسبت رقبا به‌طور چشمگیری مناسب‌تر بوده و خدمات پس از فروش آنها نیز از جنبه‌های مختلف مورد توجه و قابل اعتماد قرار گرفته است. برای تماس با کارشناس فروش با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 15
میانگین امتیاز: 3.5

پرسش‌های متداول

چه موادی برای ساخت نرده‌های ایمنی پنجره استفاده می‌شود؟

موادی که معمولاً برای ساخت حفاظهای حفاظتی پنجره استفاده می‌شود شامل آهن، استیل ضد زنگ، آلومینیوم و فرفورژه می‌باشد

بررسی این موضوع که نرده فرفورژه بهتر است یا استیل؟

انتخاب بین نرده فرفورژه و استیل بستگی به نیازهای شما دارد؛ حفاظ فرفورژه برای طراحی‌های خاص و زیبایی مناسب است، در حالی که نرده استیل به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و طول عمر طولانی برای محیط‌های با شرایط سخت مناسب‌تر است.

آیا گارد پنجره باید مطابق با استانداردهایی خاص نصب شود؟

بله، محافظ پنجره باید مطابق با استانداردهای ایمنی و ساختمانی محلی نصب شود تا اطمینان حاصل شود که ایمنی و عملکرد آن تضمین شود.

آیا حفاظ‌های پنجره نیاز به نگهداری خاصی دارند؟

بله، حفاظ‌های پنجره نیاز به نگهداری دارند تا از زنگ‌خوردگی و خرابی پیشگیری شود. این شامل تمیز کردن منظم و بررسی دوره‌ای می‌باشد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★