گارد نرده پنجره چه اندازه تاثیر دارد :

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-panjereh > حفاظ-پنجره-قیمت-سازگار

مقدمه:

استفاده از حفاظ برای پنجره مقاوم در برابر دزدی دارای مزایای فراوانی است. این حفاظ ها با جنس های مستحکم و تکنولوژی های پیشرفته ای ساخته می شوند که امکان نفوذ سارقان را به سوی شدت کاهش می دهد. بر این ترتیب، شما می توانید به طور کامل بر امنیت خاطر خود اطمینان حاصل کنید و از اقامت آرام و بی نقصی در محل‌سکونت خود لذت ببرید.

نرده‌های ایمنی پنجره با قیمت شایسته | آهنسازان | 09127716460
حفاظ‌های پنجره ضد سرقت، از حیاط شما در برابر دزدان محافظت می‌کنند.

بررسی گارد فولادی پنجره :

حفاظ برای پنجره را از یک دیدگاه درونی و بیرونی میتوان بررسی کرد و در هر 2 دیدگاه جهت بعد ماده و معنای آن نیز توجه نمود. از اندازه مادی گارد پنجره میتوان جهت بعد حفاظت و صیانت آن اشاره نمود که آدمی را از ناهنجاری های وارده از دنیای بیرون و اختلالات روانی درونی همچون سپری ستبر محفوظ می کند. پنجره های بنا که در حکم چشم و گوش و بینی و دهان آن بوده و تنها محل ارتباطی بنا با دنیای خارج هستند که به ساکنین آن امکان میدهد با محیطی که جزوی از آن هستند در تعامل باشند از اهمیت بالایی برخوردارند و با وجود چنین نرده های زیبایی که در معنای روح شان بوده کیفیتی یک چندان پیدا کنند. این کیفیت با طرح زیبای آنها در ارتباط بوده و جهت معماران عزیز این امکان را میدهد که با مدل پنجره ها با دست انداز کوتاهتر و جبران آن با حفاظهای پنجره فضایی پر نور و فراخ داشته باشند که سرشار از اقامت و جاودانگی است. لذا سایه روشن های ایجاد شده توسط این حفاظ ها و گارد ها و همچنین دید فراختر از درون و محصوریت از بیرون کیفیت این فضا را یک چندان میکند.

حفاظ پنجره یکی از مقوله های خیلی ضروری در عمارت سازی می باشد. اما این گارد ها چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟ در این مقاله قصد داریم به بررسی نمونه‌ها حفاظ ایمنی پنجره بپردازیم. هم چنین به سوی ضرورت استفاده از این تجهیزات پی خواهیم برد. بهره‌گیری از حفاظ آهنی پنجره معاصر به سوی دلایل مختلفی انجام می شود. این مسئله بستگی به سوی محل به‌کارگیری محافظ و نوع آن دارد

حفاظ‌های استیل پنجره، محافظتی قوی و بادوام به خاطر خانه شما. طراحی‌های معاصر و ضدضربه در برابر خوردگی و زنگ زدگی.

ایا خرید حفاظ پنجره آهنی ضروری میباشد:

با وجود دزدی‌های متعددی که در شهرهای بزرگ اتفاق می‌افتد یکی‌از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد مربوط به سیستم حفاظتی منزلشان می‌شود. خوشبختانه راهکارهای فراوان مناسبی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها برای امنیت خاطر بیشتر فروشگاه مسکونی به‌کارگیری کنید که مطمئناً گارد درب، پنجره و بالکن جزء مهم‌ترین راهکارهای موجود خواهند بود. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم تا حتماً با کارشناسان ما در صنایع آهن آهن سازان برقراری ارتباط بگیرید و در این رابطه از راهنمایی رایگان بهره‌مند شوید.

نرده کشویی پنجره: این نوع حفاظ بیشتر در خانه‌های ویلایی دور از شهر و یا کسب‌وکار ها و مغازه‌ها به‌کارگیری می‌شود. البته این نوع حفاظ‌ها در گذشته کاربرد بیشتری داشت اما امروزه با دخول شیشه‌های نشکن و ضدسرقت و همچنین کرکره‌های برقی و اتوماتیک کاربرد آنها کمتر شده است.بسیاری از مغازه‌ها از شیشه خود به عنوان ویترین استفاده می‌کنند و حفاظ ایمنی پنجره قطعا مانعی به منظور این کار خواهد بود. حفاظ‌های کشویی راهکاری است که می‌تواند به سوی این کسب و کارها کمک کند. صاحب مغازه بعد از پایان ساعت کاری، حفاظ‌ها را روی پنجره‌ها نصب می کند و با قفل و یا دیگر روش‌ها آن را محکم می‌کند.در خانه‌های ویلایی، گاهی این نوع حفاظ را با لولا به سوی چارچوب پنجره متصل می کنند تا نیازی به سوی حمل و نقل آن نباشد. در این مواقع باید نرده در مواقع باز بودن هم در قسمتی محکم شود تا از باز و بسته شدن آن ممانعت شود.در این نوع حفاظ‌ها معمولا زیبایی چندان اساسی نیست و گاهی حتی تمام سطح محافظ با ورق ضخیم پوشانده می‌شود.

حفاظهای پنجره تزئینی پیشرفته

خرید حفاظ ایمنی پنجره طرح ساده :

این نوع محافظ پنجره آهنی ساده یا پروفیلی فراوان پرکاربرد است و قیمت شایسته و مقرون جهت صرفه دارند. حفاظ های ساده پنجره می توانند از قوطی های ۲۰ در ۲۰ یا از ۲۰ در ۳۰ ساخته شوند. بر فرم کلاف های درهم تنییده عمودی و افقی قرار می گیرند. مقاومت آن ها جهت گونه ای است که نمی توانید آن را با دست خم کنید و وارد بنا شوید چیزی که باید مد نظر داشت فاصله تیغه ها باید به سوی گونه ای باشد که حتی یک گربه هم نتواند رد

حفاظهای حفاظتی پنجره با قیمت مناسب

نتیجه گیری:

انباشتگی گارد آهنی پنجره به سوی تعداد میله های عمودی روی محافظ محافظ انباشتگی نرده پنجره می گویند که هرچه تعداد این میله های عمودی نزدیک بر هم و تعداد بیشتری باشند شلوغی آن زیاد است و برعکس هرچه تعداد میله ها کم تر باشد و فاصله شان زیاد باشد تراکم آن کم تر است که هرچه فشرده گی زیاد تر باشد آسایش منزل شما بیشتر می شود.هرچه تراکم بیشتر شود قیمت آن نیز افزایش می یابد برا اطلاع از قیمت و سوالات بیشتر با کارشناسان آهن سازان ارتباط بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 21
میانگین امتیاز: 4.0

پرسش‌های متداول

آیا نصب حفاظهای پنجره سخت است؟

نصب نرده‌های حفاظتی پنجره می‌تواند توسط حرفه‌ای‌ها انجام شود و یا با توجه دستورالعمل‌های نصب، جهت صورت DIY (خودت انجام بده) نیز ممکن است.

حفاظ استیل را در کدام نواحی نصب می‌کنند؟

نرده استیل در اکثر موارد در مناطق با هوای شور و مرطوب، نزدیک دریا و همچنین در محیط‌هایی که نیاز به مقاومت بالا در برابر پوسیدگی دارند، نصب می‌شود.

آیا حفاظ پنجره باید مطابق با استانداردهایی خاص نصب شود؟

بله، نرده‌های حفاظتی پنجره باید مطابق با استانداردهای ایمنی و ساختمانی محلی نصب شود تا اطمینان حاصل شود که ایمنی و عملکرد آن ضمانت شود.

چگونه می‌توان نرده‌های ایمنی پنجره مناسب را انتخاب کرد؟

به خاطر گزینش محافظ پنجره مقتضی باید بر نیازهای امنیتی، نقش منزل، نوع پنجره و بودجه خود توجه کنید و از راهنمایی تخصصی بهره‌مند شوید.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★