نرده محافظ آهنی جلوی پنجره:

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-panjereh > حفاظ-پنجره-عمودی

مقدمه:

محافظ پنجره در صورت نصب صحیح می تواند یک اقدام امنیتی بسیار موثر باشد. با جلوگیری از ورودغیرمجاز مزاحمان از طریق پنجره ها، دسترسی آنها به ملک شما را بسیار دشوارتر می کند. علاوه بر این، وجود حفاظ می تواند به عنوان یک عامل بازدارنده برای سارقان احتمالی عمل کند، زیرا اگر ببینند که تدابیر امنیتی وجود دارد، احتمال کمتری وجود دارد که اقدام به نفوذ کنند.

آهنسازان: خرید حفاظهای حفاظتی پنجره با قیمت خوب | 09127716460
حفاظ‌های پنجره با نصب آسان، آسودگی محل‌سکونت خود را به راحتی افزایش دهید.

مدلای مختلف حفاظ پنجره عمارت :

در صنایع فلز آهن سازان حفاظ‌های پنجره در اندازه مختلفی قابل دسته‌بندی هستند. برای مثال گاهی آن‌ها را با توجه به نوع پنجره‌ی مورد نظر معرفی می‌کنند. همچنین ممکن است با توجه به اندازه‌ی آن‌ها نیز طبقه‌بندی‌هایی را برای آن‌ها قائل شوند:1- گارد پنجره معمولی 2- حفاظهای حفاظتی پنجره دو جداره 3- نرده بزرگ پنجره 4- نرده کوچک پنجره 5- حفاظ کشویی پنجره (لولایی و آکاردئونی) 6- حفاظ ثابت. اما یکی از اساسی‌ترین تقسیم‌بندی‌های حفاظ‌های پنجره، بر اساس مواد اولیه اولیه مورد استفاده در ساخت آن‌هاست. از این حیث نیز حفاظ‌ها در شکل‌ها مختلفی تولید می‌شوند. دو مورد از برجسته‌ترین حفاظ‌ها از این نظر، حفاظ‌های آهنی (فلزی) هستند.

امروزه بیشتر مردم از پنجره های معمولی (شیشه ای) استفادهمی کنند. این پنجره ها به دو دلیل خیلی مناسب نیستند. دلیل اول این پنجره های معمولی امنیت خاطر خیلی زیادی ندارند. دلیل دوم این پنجره های شیشه ای زیبایی بسیار کمی دارند. پس اگر شما نگران این هستید که وقتی به جایی میرویید دزد اداره تان را بزند یا میخواهید پنجره های زیباییی داشته باشید حتما شما به یکی از پنجره های آهن سازان نیاز دارید.

حفاظ‌های پنجره قابل تنظیم، تطابق با نیازهای امنیتی شما. طراحی‌های منعطف و کاربردی.

حفاظ فرفوژه پنجره آهنی:

رده حفاظ ایمنی پنجره که طرح فرفورژه دارند بر خلاف طرح مدرن پر از جزئیات و طرح های منحنی با گل و بوته های در هم پیچیده هستند که از آهن و چدن فرم داده شده ساخته شده اند این مدل مخصوص افرادی ست که به طرح های شلوغ و کار شده علاقه مند هستند و از سادگی طرح به‌ روز لذت نمی برند. استفاده از انواع حفاظهای پنجره باعث می شود تا شما خاطرتان برای ترک خانه آسوده تر شود.

از مزایا ی حفاظ برای پنجره ساده معمولاً طرح‌های پیچیده‌ای ندارند و به صورت کلاف‌های درهم‌تنیده عمودی و افقی قرار می‌گیرند. حفاظ‌های ساده مقاومت بسیار بالایی در برابر سرقت دارند و از این رو با خیال راحت می‌توانید از این مدل نرده استفاده کنید. استحکامقدرت این نرده‌ها به صورتی است که امکان خم کردن و دسترسی به پنجره با وجود آن‌ها میسر نیست. تنها نکته مهم این است که فاصله مابین تیغه‌ها باید به صورتی باشد که به هیچ وجه امکان عبور اشخاص از لابلای آن وجود نداشته باشد. گاهی در بالا و زیر نرده های ساده، طرح‌هایی نظیر پیکان قرار می‌گیرد که به زیبایی آن کمک می‌کند.

مدل‌های جدید حفاظهای پنجره

قسمت های مهم پنجره :

حفاظهای پنجره ساختاری مستحکم است که بر روی پنجره نصب شده و امکان ورودغیرمجاز از طریق آن را به حداقل می‌رساند. این حفاظ‌ها به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. با توجه به ساختار محافظ می‌توان قسمت‌ها و قطعات مختلفی را در آن دید. یکی از نقاط حساس و بسیار مهم در حفاظ، پایه‌ی آن است. هر محافظ معمولاً چهارپایه دارد که در چهار گوشه‌ی پنجره و بر روی دیوار محکم می‌شوند. استحکامقدرت این بخش از نرده و اتصال محکم آن‌ها به دیوار بسیار مهم است.

قیمت مناسب حفاظهای پنجره آهنسازان

نتیجه گیری:

ودر انتهای کلام باید گفت : یکی از مدل های پرطرفدار برای حفاظهای پنجره ها مدل ساده و کم هزینه و ارزان و در عین حال جذاب و مناسب همه سلیقه ها و قابل تطابق با اقسام مختلف نما ها و منزل حفاظ پنجره ساده است. قیمت مناسب و ارزان همیشه در هر محصولی ترغیب کننده است، مخصوصا اینکه مطلوبیت کار بالا باشد. برای پنجره و محافظ و محافظ و بالکن هم دقیقا همینطور است و اگر طرح نیز جذاب باشد در اینصورت جایی برای عدم انتخاب نیست.برای مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 6
میانگین امتیاز: 5.0

پرسش‌های متداول

محافظ پنجره چه فوایدی دارد؟

حفاظ برای پنجره باعث افزایش آسایش ویلا می‌شود، از ورود غیرمجاز پیشگیری می‌کند و می‌تواند به زیبایی و طرح داخلی منزل نیز کمک کند.

حفاظهای پنجره به چه عواملی باید مقاومت داشته باشد؟

حفاظ پنجره باید مقاومت داشته باشد در برابر زنگ زدگی، شرایط جوی، فشار وارده، و اقلیم‌های مختلف.

آیا حفاظهای حفاظتی پنجره می‌تواند برای محافظت از حیوانات خانگی مؤثر باشد؟

بله، حفاظ پنجره می‌تواند از دسترسی حیوانات خانگی به خارج از منزل ممانعت کند و آسودگی آن‌ها را تضمین کند.

آیا حفاظ‌های پنجره با قفل ایمنی مناسب هستند؟

بله، حفاظ‌های پنجره با قفل ایمنی اضافی می‌توانند امنیت بیشتری فراهم کنند و از دسترسی غیرمجاز پیشگیری کنند.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆