آسایش منزل خود با محافظ پنجره:

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > hefaz-panjereh > حفاظهای-پنجره-جدید

مقدمه:

محافظ پنجره یا همان "نرده آهنی پنجره" یکی از ابزارهای ایمنی و زیباسازی در ساختمان‌ها است که بر حالت نصب شده بر روی پنجره‌ها کاربرد دارد. این حفاظ‌ها اغلب از جنس فلز، آهن، آلومینیوم، یا فولاد ساخته می‌شوند و هدف اصلی آنها افزایش ایمنی منزل و پیشگیری از دخول غیرمجاز افراد بوده . گارد معمولاً با شکاف های باریک بین میله ها مدل می شود تا از عبور حتی اجسام کوچک نیز پیشگیری کند. محافظ به طور معمول با شکاف های باریک بین میله ها نقش می شود تا از عبور حتی اجسام کوچک نیز ممانعت کند.

حفاظ برای پنجره ظرح گلدانی قیمت مقتضی | آهنسازان مدل جدید
گارد پنجره: ترکیبی از سبک و ایمنی

بررسی نرده فولادی پنجره :

گارد پنجره را از 2 دیدگاه درونی و بیرونی میتوان بررسی کرد و در هر یک دیدگاه به بعد ماده و معنای آن نیز توجه نمود. از اندازه و ابعاد مادی حفاظ ایمنی پنجره میتوان بر بعد حفاظت و صیانت آن اشاره نمود که آدمی را از ناهنجاری های وارده از دنیای بیرون و اختلالات روانی درونی همچون سپری ستبر محفوظ می کند. پنجره های بنا که در حکم چشم و گوش و بینی و دهان آن بوده و تنها محل ارتباطی بنا با دنیای خارج هستند که بر ساکنین آن امکان میدهد با محیطی که جزوی از آن هستند در تعامل باشند از اهمیت بالایی برخوردارند و با وجود چنین گارد های زیبایی که در معنای روح شان بوده کیفیتی یک چندان پیدا کنند. این استاندارد با اثر زیبای آنها در ارتباط بوده و جهت معماران عزیز این امکان را میدهد که با طرح پنجره ها با دست انداز کوتاهتر و جبران آن با گارد پنجره فضایی پر نور و فراخ داشته باشند که سرشار از اقامت و جاودانگی است. لذا سایه روشن های ایجاد شده توسط این نرده ها و محافظ ها و همچنین دید فراختر از درون و محصوریت از بیرون استاندارد این فضا را 2 چندان میکند.

با وجود دزدی‌های متعددی که در شهرهای بزرگ اتفاق می‌افتد یکی‌از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد مربوط به سیستم حفاظتی منزلشان می‌شود. خوشبختانه راهکارهای فراوان مناسبی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها به خاطر آسودگی بیشتر آپارتمان ها مسکونی کاربرد کنید که مطمئناً حفاظ درب، پنجره و بالکن جزء مهم‌ترین راهکارهای موجود خواهند بود. بنابراین پیشنهاد می‌دهیم تا حتماً با کارشناسان ما در صنایع فلزیآهن سازان تماس بگیرید و در این رابطه از مشورت رایگان بهره‌مند شوید.

حفاظ‌های پنجره مدرن، نقش خوشگل و آسایش بالا. بهترین گزینش به منظور خانه‌های مدرن.

محاسبه قیمت حفاظ آهنی پنجره :

قیمت حفاظ پنجره با توجه به مدل انتخابی شما جهت شکل متر مربع محاسبه می شود. امروزه این نوع نرده ها تنوع بالاتری داشته و از طرح های جذابی برخورداند. این محافظ ها با توجه به سوی اندازه ی پنجره مدل شده و ساختاری صلب و محکم دارند. یکی از نکات بسیار حیاتی در ساخت این گارد های عدم تولید فضای خالی در لابه لای آن ها می باشد. نگهداری از حفاظ آهنی کار فراوان دشواری نیست. کافی ست از به سوی کار رفتن ضد زنگ در رنگریزی حفاظ مطمئن شوید.

به طور معمول نصب پنجره‌های UPVC بر این صورت است که یک کلاف قوطی ۴۰ در ۸۰ در داخل دیوار کار می‌شود و پنجره‌ها روی آن پیچ می‌شوند. در صورتی که اداره شما در حال ساخت است و هنوز بر مرحله نما نرسیده است، می‌توانید جهت نصب گارد (قبل از نماکاری) از آن کلاف ساپورت بگیرید تا پس از کار سنگ نما گارد به سوی آن جوش داده شود؛ اما به شرطی که پنجره شما قبلا نصب شده است هم نگران نباشید. همکاران ما به سوی سادگی گارد شما را نصب خواهند کرد. در بیشتر موارد 1 قاب یا قاقچه در دورتادور پنجره وجود دارد که با بهره‌گیری از آن و کوبیدن میلگرد در آن (همانند میخ) یک تکیه گاه سازگار به منظور نرده تولید خواهد شد و می‌توان گارد پنجره را جهت آن محکم کرد. البته در برخی موارد خاص هم باید از رول بولت بهره‌گیری کرد.در هنگام نصب حفاظ برای پنجره دوجداره باید وسواس کرد که شیشه‌های این پنجره‌ها بسیار حساس هستند و ممکن است با ریخته‌شدن براده‌های جوش دادن و سنگ‌فرزکاری بر روی آنها، شیشه‌ها آسیب ببینند. از این رو حتما باید پیش از شروع کار آنها را با ریکا خیس کرد و البته بهتر از آن این است که کاغذ روزنامه یا مقوایی و یا هر کاغذ مقاومی را به آنها چسباند تا از شیشه‌های پنجره محافظت شود.

حفاظ ایمنی پنجره با نقش خاص

تحویل سریع و جهت موقع نرده محافظ آهنی:

تمامی سفارشاتی که در این مجموعه ثبت می شود، در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد و پس از مشخص شدن نوع سفارش و به تفاهم رسیدن با خریدار اقدام به ساخت و تولید آن می کنند.گروه صنایع آهن اهن سازان با در نظر گرفتن صرفه جویی در وقت و زمان ممکن بهترین و با کیفیت ترین نوع گارد ساخته شده را به منظور مشتریان خود به سوی ارمغان میاورد

قیمت مقتضی حفاظ برای پنجره جدید

نتیجه گیری:

فشرده گی نرده آهنی پنجره بر تعداد میله های عمودی روی گارد محافظ انباشتگی حفاظ برای پنجره می گویند که هرچه تعداد این میله های عمودی نزدیک به سوی هم و تعداد بیشتری باشند انباشتگی آن زیاد است و برعکس هرچه تعداد میله ها کم تر باشد و فاصله شان زیاد باشد انباشتگی آن کمی تر است که هرچه انباشتگی زیاد تر باشد آسودگی آپارتمان شما بیشتر می شود.هرچه انباشتگی بیشتر شود قیمت آن نیز ارتقا می یابد برا اطلاع از قیمت و سوالات بیشتر با کارشناسان آهن سازان تماس‌ گیری بگیرید.

تعداد امتیاز دهندگان: 7
میانگین امتیاز: 4.3

پرسش‌های متداول

آیا حفاظ‌های پنجره می‌توانند به نقش داخلی خانه کمک کنند؟

بله، حفاظ‌های تزئینی و معاصر می‌توانند به سوی عنوان 1 عنصر دکوراتیو عمل کرده و بر زیبایی داخلی حیاط بیفزایند.

بررسی تفاوت گارد فرفورژه با استیل

نرده فرفورژه از فولاد و با الگوهای مشبک تولید می‌شود و بیشتر برای ایجاد زیبایی و طرح‌های خاص به‌کارگیری می‌شود، در حالی که نرده استیل از جنس استیل ضد زنگ است که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی دارد.

آیا حفاظ ایمنی پنجره باید مطابق با استانداردهایی خاص نصب شود؟

بله، حفاظهای پنجره باید مطابق با استانداردهای ایمنی و ساختمانی محلی نصب شود تا اطمینان حاصل شود که ایمنی و عملکرد آن ضمانت شود.

حفاظ پنجره بر چه عواملی باید مقاومت داشته باشد؟

حفاظ پنجره باید مقاومت داشته باشد در برابر زنگ زدگی، شرایط جوی، فشار وارده، و اقلیم‌های مختلف.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★