میله های فولادی بر نام داربست

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > darbast > گارد-داربست-سفارشی

مقدمه:

این نوع داربست‌ها را در موقع ساخت عمارت به وفور دیده‌ایم. این داربست‌ها را اطراف بخش‌هایی شبیه دیوارها نصب می‌کنند تا از ریختن آن‌ها ممانعت کنند. علاوه بر این، کارگران هم می‌توانند برای دسترسی بر ارتفاع خاصی، از این داربست‌ها به کاربردن کنند. داربست‌های فلزی از میله‌های فولادی بر قطر ۴.۸ میلمتر تشکیل شده‌اند. اصطلاحاً به آن‌ها لوله‌های ۵ میلیمتری گفته می‌شود. لوله‌های ۶ متری یا ۳ متری، قالب و بست اجزای تشکیل‌دهنده نردبان فلزی داربستی هستند.

آهنسازان: برترین لوله داربست پایه دار | 09127716460
لوله‌داربست‌های با پایداری و مستحکم به منظور پروژه‌های صنعتی

کارایی داربست مدولار مثلثی

داربست مثلثی جزو یکی از ضدضربه ترین داربست ها می باشد که از اتصال بخش های مختلف خود بر حالت نر و مادگی به وجود می‌آید. این داربست ها بر دلیل سهولت در اجرا و همچنین وجود تنوع‌ها اندازه های گوناگون دارای کاربرد های فراوانی هستند که یکی از مهم‌ترین آن کفراژبندی پروژه هایی با سقف های وسیع و بلند است.

باید در نظر بگیریم که هر چه میزان ارتفاع بیشتر باشد ، انتقال داربست ها به سوی مکان مورد نظر کار سختی می باشد و احتیاج بر نیروی انسانی بیشتری دارد و باعث افزایش ارزش به خاطر نصب پایه فلزی می شود.

بهاء رقابتی و اصالت ضمانت شده لوله‌داربست، انتخابی هوشمندانه جهت پروژه‌های ساختمانی.

مزایای استفاده داربست ؟

از آنجایی که حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد از کل حوادثی که در کارگاه‌های ساختمانی رخ می‌دهد به سوی دلیل داربست‌های معیوب و در نتیجه سقوط افراد از ارتفاع است، باید نظارت دقیقی در نصب این سازه‌ها طبق رویه‌های استاندارد فرم گیرد. به منظور بر حداقل رساندن حوادث در محل ساخت و ساز به دلیل داربست معیوب، می توانید از کارشناسان صنعتی همانند آهن سازان استفاده کنید.

تمام داربست ها باید بر درستی بندکشی شوند تا به شکل جانبی از دیوار دور نشوند. به طور مشابه، باید از نظر طولی نیز پایدار باشد./کارگران نباید زیر این سازه‌ها کار کنند./نباید اجازه داد کامیون ها به داربست نزدیک شوند./نردبان های ایمن به خاطر بالا رفتن از این سازه‌ها باید فراهم شود./در در حالتی که ارتفاع بیش از ۲ متر باشد، برای داربست باید حفاظ ریل در نظر گرفته شود.

لوله داربست معلق

عوامل مختلفی در محاسبه تعداد لوله‌های داربست

شامل متراژ داربست، ارتفاع داربست، نوع داربست، فاصله بین لوله‌ها و بارگذاری. مساحت کل سازه یا فضایی که نیاز به سوی داربست‌بندی دارد اولین پارامتری هست که بر تعداد لوله داربست تاثیر می‌گذارد. دومین پارامتر ارتفاعی موجود که داربست باید بر آن برسد. قطعاً تعداد لوله داربست‌هایی که برای 1 ساختمان پنج طبقه مورد نیاز است، کمتر از تعدادی هست که جهت 1 ساختمان هشت طبقه لازم است. نوع داربست (ثابت، متحرک، معلق و …) نیز بر تعداد لوله داربست تاثیر می‌گذارد.

هزینه نصب داربست

نتیجه گیری:

در انتها داربست‌های مقیاس بر صورت آماده در انبار مجموعه موجود هستند و می‌توانند به فرم فوری اجاره شوند. اما در شکل نیاز به داربست‌های سفارشی، کمپانی قادر هست داربست‌هایی با اندازه و ویژگی‌های خاص بر اساس نیاز مشتری تولید و اجاره دهد.

تعداد امتیاز دهندگان: 11
میانگین امتیاز: 4.8

پرسش‌های متداول

داربست آهنی چه کمکی جهت کارگران میکند ؟

داربست ها سکوهای موقتی هستند که بر کارگران امکان دسترسی ایمن جهت مکان‌های بلند را می‌دهند. لوله‌های داربست در اکثر موارد با استفاده از بست‌ها به سوی یکدیگر متصل می‌شوند تا ساختاری پایدار و محکم ایجاد کنند.

ضخامت منظم داربست چه تاثیری دارد ؟

در اصل، توجه بر ضخامت لوله های داربست در هنگام استفاده از آنها به شدت حیاتی است. این جهت طور مستقیم بر فاصله بین لوله ها و ظرفیت تحمل بار ساختاری تأثیر می گذارد. بنابراین، یکی از ملاحظات حیاتی در انتخاب لوله های داربست به منظور نصب، ضخامت و ساختار ساختاری این لوله ها است.

چگونه ستون فلزی را ایمن نگه داریم؟

برای ایمنی نردبان فلزی داربستی باید از عناصر سالم و بدون آسیب بهره بردای کرد، نصب را توسط افراد مجرب انجام داد، و بر طور منظم داربست را بازبینی و نگهداری کرد.

چه زمانی باید از داربست فلزی استفاده کرد؟

ستون فلزی منظم به خاطر پروژه‌های ساختمانی، تعمیرات و نگهداری در ارتفاعات، و هر جایی که نیاز جهت دسترسی به سوی نقاط بلند و پیچیده باشد، استفاده می‌شود.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★