سازه ای قوی به نام داربست فلزی:

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > darbast > لوله-داربست-به‌-روز-قیمت

مقدمه:

این نوع داربست‌ها را در موقع ساخت بنا جهت وفور دیده‌ایم. این داربست‌ها را اطراف بخش‌هایی مانند دیوارها نصب می‌کنند تا از ریختن آن‌ها ممانعت کنند. علاوه بر این، کارگران هم می‌توانند به منظور دسترسی جهت ارتفاع خاصی، از این داربست‌ها استفاده کنند. داربست‌های آهنی از میله‌های فولادی به سوی قطر ۴.۸ میلمتر تشکیل شده‌اند. اصطلاحاً به آن‌ها لوله‌های ۵ میلیمتری گفته می‌شود. لوله‌های ۶ متری یا ۳ متری، قالب و بست اجزای تشکیل‌دهنده پایه فلزی هستند.

قیمت شایسته لوله داربست | آهنسازان | 09127716460
لوله‌داربست‌های قوی و با استاندارد

داربست مستحکم بلند

این داربست ها را با لوله های فولادی بر قطر ۵ سانتیمتر با حداقل ضخامت ۴ میلیمتر و بست ها مربوط مونتاژ می نمایند. با وصل کردن لوله ها بر یکدیگر بر وسیله بست ها در زمانی بسیار اندک می توان داربستی ثابت و قدرتمند و محکم جهت وجود آورد و از آن به خاطر کار در ارتفاع استفاده نمود. برای پیشگیری از واژگون شدن؛ باید داربست را جهت طریق مناسبی جهت دیوارهای منزل مهار کرد. حداکثر فاصله 2 مهار ۶ متر میباشد .

باید در نظر بگیریم که هر چه میزان ارتفاع بیشتر باشد ، انتقال داربست ها بر مکان مورد نظر کار سختی می باشد و احتیاج به نیروی انسانی بیشتری دارد و باعث افزایش قیمت به خاطر نصب داربست فلزی می شود.

لوله‌داربست سبک و قوی در برابر فشار، سازگار به منظور ساختارهای موقت و دائمی.

داربست‌های چکشی کاسه ای چه ویژگی هایی دارد

سهولت و سرعت در باز و بسته شدن و عدم نیاز به سوی آچار جهت بستن اتصالات / قابل توسعه در پلان و در ارتفاع بدون محدودیت و عدم / نیاز جهت مهاربندی در ارتفاع‌های زیاد / قابل کاربرد در داربست‌بندی نمای ساختمان‌ها و یا تأسیسات پالایشگاهی و غیره / باربری زیاد در کفراژ بندی دالهای بتنی / عدم نیاز به کارگر ماهر داربست بند و مونتاژ قطعات توسط کارگر ساده / سهولت در جابجایی و انتقال آن جهت دلیل سبک بودن قطعات / قابل بهره‌گیری در کفراژبندی سقفهای قوسی و غیر همسطح.

به منظور ساختمان‌های معمولی کم‌مرتبه، کاربرد از بامبو یا کاسورین‌هایی که با طناب‌های زغالی به هم بسته شده‌اند جهت این سازه‌ها معمول است، زیرا این کارها ارزان هستند. اما باید جهت خاطر داشت که این قطب ها پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جهت حدود شش تا نه ماه صلابت خود را از دست می دهند و ممکن است مجبور بر تعویض شوند. علاوه بر این، اتصالات طناب زغالی باید به شکل دوره ای از نظر سفتی بررسی شوند.

نصب لوله داربست

فاصله ی بین لوله های داربست

فاصله نُرم بین لوله‌های عمودی و افقی داربست نیز بر تعداد لوله داربست مورد نیاز تاثیر می‌گذارد.فاصله بین لوله‌ها باید به گونه‌ای باشد که کارگران به سوی راحتی به سوی تمام قسمت‌های سازه دسترسی داشته باشند. انتخاب فاصله مقتضی بین لوله‌ها باید با توجه بر عوامل مختلفی مانند نوع داربست، ارتفاع داربست، بارگذاری و … انجام شود.

ارزان ترین نردبان فلزی داربستی

نتیجه گیری:

ودر انتها ما افتخار می کنیم که بگوییم ما یک شرکت فولادی با به‌کارگیری از داربست فلزی هستیم زیرا این ما را قادر می سازد داربست های کارآمد ، سازگار با عرصه زیست و از همه مهمتر ایمن را در مشاغل از هر اندازه مختلف ارائه دهیم.شما می توانید با تماس با گروه داربست آهن سازان از لیست قیمت ها جهت صورت دقیق آگاهی کسب فرمایید.

تعداد امتیاز دهندگان: 21
میانگین امتیاز: 4.2

پرسش‌های متداول

کار برد و نوع اتصال داربست معلق شکل را بیان کنید ؟

کاربرد: ایده آل برای سازه هایی که بر اجزای مرتفع یا آویزان نیاز دارند. نوع اتصال: جهت نصب های آویزان ایمن طرح شده است.

فواصل استانداردهای فنی چند سانتی متر است ؟

فاصله شاخص جهت عرض سکو بایستی در حدود 70 الی 160 سانتی‌متر باشد.

چگونه ستون فلزی را ایمن نگه داریم؟

به خاطر ایمنی داربست فلزی باید از قطعات سالم و بدون آسیب به‌کارگیری کرد، نصب را توسط افراد مجرب انجام داد، و به سوی طور منظم داربست را بازبینی و نگهداری کرد.

ستون فلزی چقدر وزن تحمل می‌کند؟

تحمل وزن پایه فلزی بستگی جهت طراحی و نوع لوله‌ها دارد، اما اغلب برای تحمل بارهای سنگین و کارهای ساخت و ساز مناسب است.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

محمد لطفی

سفارش من به موقع و سر تایم ارسال شد و واقعا راضی بودم . فقط نصبش بیشتر از نیم ساعت زمان برد!

★★★★☆

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★