داربست

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > darbast > فروش-پایه-فلزی-غرب-تهران

مقدمه:

لوله داربستی (Scaffolding pipe) یکی از تنوع‌ها پرکاربرد لوله‌های صنعتی است که بر خلاف سایر این کالاها جهت انتقال سیالات و گاز بهره بردای نمی‌شود و کاربرد اصلی آن ارتقا دسترسی افراد و کارگران به سوی نقاط پیچیده ساختمان، هنگام ساخت و ساز است. سازه داربست از اتصال لوله‌های داربستی بر 1 دیگر با استفاده از بست‌ها و مغزی‌های خصوصیت ساخته می‌شود.

ارزش لوله داربست آهنسازان - لوله داربست تاشو  ریلی
نمای نزدیک از لوله‌داربست گالوانیزه

کارایی داربست مدولار مثلثی

داربست مثلثی جزو یکی از ضدضربه ترین داربست ها می باشد که از اتصال بخش های مختلف خود به فرم نر و مادگی به سوی وجود می‌آید. این داربست ها بر دلیل سهولت در اجرا و همچنین وجود اقسام اندازه های گوناگون دارای کاربرد های فراوانی هستند که یکی از مهم‌ترین آن کفراژبندی پروژه هایی با سقف های وسیع و بلند است.

بهاء نصب داربست فلزی به خاطر هر نما به صورت جداگانه و تک تک محاسبه می شود یعنی چنانچه شما بخواهید سمت های مختلف بنا خود را داربست بزنید، قیمت ارائه شده به خاطر هر سمت جدا حساب خواهد شد حمل و نقل ارزش نصب داربست به خاطر نمای ساختمان معمولا نسبت حیاط پشتی یا پاسیو هزینه کمتی را شامل می شود. علت آن انتقال و حمل داربست بستگی دارد که به دلیل دشواری ارزش آن افزایش می یابد.

لوله‌داربست با اصالت بالا، قابل جهت تمامی پروژه‌های ساختمانی، گارانتی کننده ایمنی و استحکامقدرت در ساخت و ساز.

داربست کنسولی چیست

به منظور داربست های کنسولی، لوله ها توسط گروهی از پین ها پشتیبانی می شوند. این پین ها از سوراخ های دیوار خارج می شوند. نوع دیگری از داربست های کنسولی وجود دارد که در آن جهت جای دیوار، پین ها در داخل طبقات از طریق داربست قاب دوتایی حمایت می شوند شما با برقراری ارتباط با کارشناسان آهن سازان میتوانید مشاوره رایگان بگیرید و از قیمت های انواع داربست ها مطلع شوید.

مغزی /پایه‌ی فولادی یا کفشک /مهاربند داربست پیچی یا لنگر /چرخ‌های فولادی /سطح کار یا تخته زیر پا /آچار یک سر /گونیا / طناب ایمنی /کمربند ایمنی /کفش مخصوص /شبکه‌های توری حفاظتی میباشد .

اجاره داربست شرق تهران

پرکاربردترین وزن لوله داربست

لوله‌های داربست در ضخامت و وزن‌های متفاوتی تولید و جهت بازار عرضه می‌شود. پرکاربردترین لوله داربست، نوع ۱۷ کیلویی و ۱۴ کیلویی موجود که جهت داربست‌بندی در پروژه‌های عمرانی و صنعتی به کاربردن می‌شوند. قیمت لوله داربست ۱۴ کیلویی و قیمت لوله داربست 17 کیلویی، کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند و باید در زمان تهیه جهت آن توجه نمایید. به شرطی که به سوی لوله‌های داربست با اندازه‌ای کمتر از ۶ متر نیاز دارید می‌توانید با بهره بردای از دستگاه‌های برش‌زنی این کار را انجام دهید .

نصب داربست جنوب تهران

نتیجه گیری:

ختم کلام در آهن سازان ، ما متعهد بر ایمنی هستیم و تمام داربست‌های اجاره‌ای ما با بالاترین استانداردهای مرغوبیت و ایمنی مطابقت دارد. 1 برنامه ایمنی جامع داریم که بر اساس برگزیده ترین روش های صنف و آخرین استانداردهای ایمنی مورد تایید در تهران است. برنامه ایمنی ما شامل آموزش مداوم برای کارکنان و همچنین ممیزی ها و بازرسی های ایمنی منظم برای اطمینان از ایمن و قابل اعتماد بودن راه حل های داربست ما است.

تعداد امتیاز دهندگان: 14
میانگین امتیاز: 3.8

پرسش‌های متداول

کار برد و نوع اتصال داربست معلق شکل را بیان کنید ؟

کاربرد: ایده آل جهت سازه هایی که جهت اجزای مرتفع یا آویزان نیاز دارند. نوع اتصال: به منظور نصب های آویزان ایمن مدلسازی شده است.

فضای استاندارد جهت سکوها چند سانتی متر موجود ؟

فضای استاندارد جهت سکوها در اکثر موارد در حدود 60 الی 80 سانتی‌متر است.

آیا نردبان فلزی داربستی نیاز به سوی مجوز خاصی به منظور نصب دارد؟

در بسیاری از کشورها، نصب ستون فلزی نیاز جهت رعایت مقررات ایمنی و در برخی از موارد نیاز به مجوز خاص دارد، بنابراین بهتر است قبل از نصب با مقررات محلی آشنا شوید.

چه مدت زمانی طول می‌کشد تا پایه فلزی زنگ بزند؟

مان زنگ‌زدگی پایه فلزی بستگی به وضعیت محیطی دارد، اما لوله‌های گالوانیزه مقاومت بیشتری در برابر زنگ‌زدگی دارند و می‌توانند تا سال‌ها بدون زنگ‌زدگی باقی بمانند.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

محمد لطفی

سفارش من به موقع و سر تایم ارسال شد و واقعا راضی بودم . فقط نصبش بیشتر از نیم ساعت زمان برد!

★★★★☆

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

فاطمه عباسی

من از شما حفاظ آکاردونی خرید کردم به موقع نصب کردید و رنگ خیلی خوبی داشت.

★★★★★

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★