لوله داربست آهنی

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > darbast > فروش-داربست-غرب-تهران

مقدمه:

به سوی طور کلی، علاوه بر حمایت از سازه اصلی در ساختمان‌سازی، جهت کار در جایی که در ارتفاع بیش از 2 متر قرار دارد، به داربست نیاز است. این کار ممکن هست نماکاری ساختمان، نورپردازی نما، نصب بیلبورد و ..باشد.داربست‌سازی مهارت ویژه‌ای می‌خواهد و خیلی حیاتی موجود چون چنانچه بر اثر خطا فرو بریزد ریسک‌ه جانی بسیاری در پی خواهد داشت.

محافظ داربست آهنسازان با طرح معلق | 09127716460
لوله داربست‌های جدید

کاربرد اتصال لوله داربست

همانطور که گفتیم از رابط داربست به خاطر وصل کردن ۲ لوله که به امتداد یکدیگر متصل هستنند کاربرد دارد.محل های مورد به کاربردن اتصال داربست: داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، غرفه های داربستی و … اتصالات داربست در وزن های بین ۵۵۰ تا ۸۵۰ گرم می باشد و در ضخامت های ۲، ۲.۳ و ۲.۵ میلی متر و و در یک اندازه ۱۷ و ۲۰ سانتی متر موجود است.

هزینه های اجرای داربست فلز:- ارتفاع نمونه‌ها داربست ۲- حجم شکل‌ها داربست ۳- محل نصب انواع داربست ۴- امکان دسترسی به لوازم ( جنس کشی ) , ۵- تغییر فاصله های مقیاس و عرفی مدل ها داربست ۶- مهاری خور داربست ۷-نوع فعالیت ( داربست زیر بتن … داربست نماسازی ) و … / جهت شکل عمومی هزینه های اجاره داربست ماهیانه می باشد ( یعنی شرکت ها یا کسانی که اجاره می دهند بدون توجه به سوی روزهای کاری شما هزینه یک ماه را دریافت می کنند. طریقه محاسبه داربست ها به شکل حجمی محاسبه خواهد شد یعنی با توجه متر مربع فضایی که اشغال نموده هست تا ارتفاع مشخصی هزینه مشخصی خواهد داشت و در فرم افزایش ارتفاع به سوی تناسب بر ارزش آن افزوده می شود , معمولا صنف مصالح ساختمانی در هر سال نرخ نامه ای را جهت اجرای داربست منتشر می نماید.

تجهیزات کامل و به‌روز به خاطر نصب و استفاده از لوله‌داربست، تضمین کننده ایمنی و کارایی.

معتبرترین فروشگاه بست و اتصالات داربست

سایت و شرکتهای زیادی هستند که در اساس فروش بست و ملزومات داربست فعالیت می‌کنند. ولی به جرات می توان گفت یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز فروش برای خرید و فروش انواع بست، ملزومات و اتصالات داربست، کمپانی آهن سازان است. کمپانی ما با داشتن کادری مجرب و حرفه ای، به فرم تخصصی در سابقه تولید شکل‌ها بست و اتصالات و ملزومات داربست فعالیت می‌کند که هم از لحاظ استاندارد و هم از لحاظ قیمت، به صرفه می باشد.

جهت اتصال لوله‌های افقی از این نوع بست‌ها بهره بردای می‌کنند.در قسمت تماس این بست با لوله‌ها، زائده‌هایی با قطر ۱۴ میلی متر مدلسازی شده‌اند. این بست‌ها در سوراخ لوله‌های افقی قرار می‌گیرند که به وسیله‌ی مغزی یا واسطه‌ی درون لوله، مقاومت کششی بالایی معادل ۴۵۰۰ کیلوگرم در نقطه‌ی اتصال 2 لوله به سوی یکدیگر ایجاد می‌کنند.

پایه فلزی پایدار

فاصله ی بین لوله های داربست

فاصله معیار بین لوله‌های عمودی و افقی داربست نیز بر تعداد لوله داربست مورد نیاز تاثیر می‌گذارد.فاصله بین لوله‌ها باید به گونه‌ای باشد که کارگران به سوی راحتی به سوی تمام قسمت‌های سازه دسترسی داشته باشند. انتخاب فاصله قابل بین لوله‌ها باید با توجه بر عوامل مختلفی همانند نوع داربست، ارتفاع داربست، بارگذاری و … انجام شود.

لوله داربست تجاری

نتیجه گیری:

ختم کلام در آهن سازان ، ما متعهد جهت ایمنی هستیم و تمام داربست‌های اجاره‌ای ما با بالاترین استانداردهای مطلوبیت و ایمنی مطابقت دارد. 1 برنامه ایمنی جامع داریم که بر اساس ممتاز تکنیک های صنف و آخرین استانداردهای ایمنی مورد تایید در تهران است. برنامه ایمنی ما شامل آموزش مداوم به منظور کارکنان و همچنین ممیزی ها و بازرسی های ایمنی مناسب به خاطر اطمینان از ایمن و قابل اعتماد بودن راه حل های داربست ما است.

تعداد امتیاز دهندگان: 17
میانگین امتیاز: 4.1

پرسش‌های متداول

سازه ای موقت بنام داربست چه کارایی دارد؟

داربست‌های فلزی سازه‌های موقتی هستند که در پروژه‌های اجرایی مختلف نمونه پروژه‌های عمرانی یا صنعتی در محل مورد نظر مونتاژ شده و پس از پایان اجرا بر سادگی از هم باز و جمع آوری می‌شوند. داربست‌ها به کاربردن گسترده‌ای در پروژه‌های ‌عمرانی دارند‌. گاهی اثر سایه‌بان یا سازه نگهبان را دارند، گاهی به منظور اجرای نمای ساختمان‌ها، ساپورت لازم برای اکیپ اجرای نما را تامین می‌کنند، و یا در پروژه‌های عمرانی، نظیر ساخت پل‌ها یا خروجی‌های غیرهم‌سطح، نقش تکیه‌گاه قالب‌های بتن را بازی می‌کنند.

ضخامت منظم داربست چه تاثیری دارد ؟

در اصل، توجه به سوی ضخامت لوله های داربست در هنگام به کاربردن از آنها به شدت مهم است. این بر طور مستقیم بر فاصله بین لوله ها و ظرفیت تحمل بار ساختاری تأثیر می گذارد. بنابراین، یکی از ملاحظات حیاتی در انتخاب لوله های داربست برای نصب، ضخامت و ترکیب ساختاری این لوله ها است.

هزینه اجاره داربست فلزی چقدر است؟

هزینه اجاره داربست فلزی به سوی عواملی مانند ارتفاع، مدت زمان اجاره، و نوع پروژه بستگی دارد و معمولاً به حالت روزانه یا ماهانه محاسبه می‌شود.

آیا می‌توان از پایه فلزی در پروژه‌های داخلی استفاده کرد؟

بله، ستون فلزی به خاطر پروژه‌های داخلی شبیه تعمیرات و نگهداری سقف‌ها و دیوارها نیز قابل بهره بردای است.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

محمد لطفی

سفارش من به موقع و سر تایم ارسال شد و واقعا راضی بودم . فقط نصبش بیشتر از نیم ساعت زمان برد!

★★★★☆

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★