داربست آهنی چیست ؟

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > darbast > اجاره-نردبان-فلزی-داربستی

مقدمه:

داربست ابزاری است که دسترسی به تراز های بالاتر را با ایمنی کامل و با بالاترین سرعت ممکن کرده است این امر با به‌کارگیری از لوله داربست و قطعات فلز پیش ساخته مانند پلتفرم (زیرپایی)، مهار افقی (تیر افقی داربست)، و مهار مورب (بادبند) میسر شده است.

لوله داربست ستاره ای جدید و بهترین | محافظ نرده داربست معلق آهنسازان
لوله‌داربست سبک و بادوام به منظور نصب آسان

اتصالات نردبان فلزی داربستی از چه چیی تشکیل شده است

اتصالات نردبان فلزی داربستی از لوله های فولادی با قطر 50 سانتیمتر و ضخامت 4 میلی متر تشکیل شده است. برخلاف آنچه اکثرا تصور میکنند؛ سر هم کردن این لوله ها کار سختی نیست .نیست .تنها کافی است لوله ها را به سوی وسیله بست به سوی یکدیگر متصل کنید.این نوع داربست به منظور اینکه امن باشد و واژگون نشود باید به سوی دیوار وصل شود.

قیمت نصب ستون فلزی به منظور هر نما به حالت جداگانه و تک تک محاسبه می شود یعنی چنانچه شما بخواهید سمت های مختلف ساختمان خود را داربست بزنید، قیمت ارائه شده به منظور هر سمت جدا حساب خواهد شد حمل و نقل قیمت نصب داربست جهت نمای منزل معمولا نسبت حیاط پشتی یا پاسیو هزینه کمتی را شامل می شود. علت آن انتقال و حمل داربست بستگی دارد که به سوی دلیل دشواری قیمت آن ارتقا می یابد.

لوله‌داربست مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی سخت، ایده‌آل برای پروژه‌های طولانی مدت.

ساختار داربست تکی

ردیفی از لوله های عمودی، جهت موازات دیوار در حال ساخت به طور محکم در زمین ثابت می شوند. آنها در ارتفاع حدود دو تا 2.5 متر قرار می گیرند. بست ها، ردیفی از لوله های افقی، با اندازه هایی در حدود 1.2 متر تا 1.5 متر از دیوار رابه هم متصل می کنند. در نهایت، لوله های افقی از 1 شکاف در دیوار خارج می شوند و به سوی 1 انتهای تخته ها ثابت می شوند. آنها در حدود 1.2 متر تا 1.5 متر قرار می گیرند.

مغزی /پایه‌ی فولادی یا کفشک /مهاربند داربست پیچی یا لنگر /چرخ‌های فولادی /سطح کار یا تخته زیر پا /آچار یک سر /گونیا / طناب ایمنی /کمربند ایمنی /کفش مخصوص /شبکه‌های توری حفاظتی میباشد .

داربست

فاصله ی بین لوله های داربست

فاصله قاعده بین لوله‌های عمودی و افقی داربست نیز بر تعداد لوله داربست مورد نیاز تاثیر می‌گذارد.فاصله بین لوله‌ها باید جهت گونه‌ای باشد که کارگران بر راحتی بر تمام قسمت‌های سازه دسترسی داشته باشند. انتخاب فاصله سازگار بین لوله‌ها باید با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع داربست، ارتفاع داربست، بارگذاری و … انجام شود.

داربس زیر بتون

نتیجه گیری:

ختم کلام در آهن سازان ، ما متعهد به سوی ایمنی هستیم و تمام داربست‌های اجاره‌ای ما با بالاترین استانداردهای مطلوبیت و ایمنی مطابقت دارد. 1 برنامه ایمنی جامع داریم که بر اساس بهترین شیوه های صنعت و آخرین استانداردهای ایمنی مورد تایید در تهران است. برنامه ایمنی ما شامل آموزش مداوم به منظور کارکنان و همچنین ممیزی ها و بازرسی های ایمنی منظم به منظور اطمینان از ایمن و قابل اعتماد بودن راه حل های داربست ما است.

تعداد امتیاز دهندگان: 18
میانگین امتیاز: 4.4

پرسش‌های متداول

به چه دلیل داربست آهنی برای ساخ و ساز انبوه مورد مقرون به سوی صرفه و ارزانی میباشد ؟

یکی از دلایل کاربرد از ستون فلزی این است که ماده ای سازگار با عرصه زیست است. در حالی که چوب نتیجه مستقیم جنگل زدایی است ، صنعت فولاد با کمترین انرژی از انرژی اولیه استفاده می کند ، منابع غیر قابل تجدید را ذخیره می کند و جریان زباله را محدود می کند.

فضای ملاک جهت سکوها چند سانتی متر است ؟

فضای ملاک برای سکوها معمولاً در حدود 60 الی 80 سانتی‌متر است.

هزینه اجاره ستون فلزی چقدر است؟

هزینه اجاره داربست فلزی به عواملی مانند ارتفاع، مدت زمان اجاره، و نوع پروژه بستگی دارد و معمولاً بر حالت روزانه یا ماهانه محاسبه می‌شود.

چه زمانی باید از پایه فلزی بهره‌گیری کرد؟

نردبان فلزی داربستی سازگار جهت پروژه‌های ساختمانی، تعمیرات و نگهداری در ارتفاعات، و هر جایی که نیاز بر دسترسی به نقاط بلند و پیچیده باشد، بهره‌گیری می‌شود.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

حسین محمدی

از خرید حفاظ درب آکاردئونی از ahansazan کاملاً راضی‌ام، تحویل سریع و قیمت مناسب.

★★★★★

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆

اکبری

سلام من از امل از آهنسازان خرید کردم بسیار راضی بودم و خوش قول بودن

★★★★★

مریم نصیری

من اولین بار بود که از اینترنت خرید حفاظ کردم بسیار راضی بودم. برای من تایم زمانی بدلیل شاغل بودنم خیلی اهمیت داشت و خداروشکر بموقع حفاظ نصب شد

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★