گارد کشویی با مقاومت در برابر شرایط جوی

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > accardion-door > محافظ-سه-لوزی-قیمت

مقدمه:

گارد آکاردئونی، جزو پرکاربردترین راه‌حل‌های حفاظتی، به سوی دلیل مزایای فراوانی که دارد، گزینش ایده‌آلی به منظور اماکن مختلف است. این حفاظ‌ها با نقش پیشرفته و زیبا، علاوه بر تأمین امنیت، جای کمی اشغال می‌کنند. نصب و حرکت آسان آن‌ها، بر کاربران امکان می‌دهد جهت راحتی از آن‌ها به‌کارگیری کنند و با باز و بسته کردن سریع، جهت سرعت فضاها را می‌توانند تنظیم کنند.

شکل‌ها حفاظ تاشو با قیمت مناسب | محافظ درب ورودی جمع‌شونده جدید | آهنسازان | 09127716460
نرده آکاردئونی: انتخاب هوشمند به خاطر منزل شما

درب ورودی ضد سرقتی چیست

در سال های اخیر خیلی پرطرفدار شده دربی است که به دلیل چند لایه بودن و استفاده از فولاد در داخل آن نسبت به سوی درب ورودی های معمولی امنیت خاطر بیشنری دارد و بر عبارتی نفوذغیرمجاز سارقین را سخت و گاها غیرممکن می کند. البته میزان امنیت در ضد دزدی بسته بر قفلی که در جهت آن استفاده می کنید متغیر است. گارد تاشو جهت افزایش امنیت در ادارات و فروشگاه ها کاربرد دارد و از تسمه های آهن که بر صورت تاشو درون یک قاب آهن قرار دارند، ساخته شده است. این تسمه ها با پین های مخصوص جهت 1 دیگر متصل شده اند. پرچ های این نرده ها از جنس تیرآهن های نمره 5 می باشند. گارد های جمع‌شونده بر شکل ریلی جهت یک جهت جمع می شوند.

نصب نرده بر روی درب ورودی برج از قدیم مرسوم بوده و همچنان انجام می شود. بر روی اکثر درب ورودی ها امکان نصب نرده از بیرون وجود دارد. با توجه جهت در دسترس بودن محافظ در بیرون درب ورودی میبایست نرده در گزینش شده از بهترین و ایمن ترین نوع خود باشد تا امکان تخریب و حذف محافظ درب ورودی جهت سارقان میسر نباشد. در حفاظ در برج از بیرون محل اتصالات و نوع قفل حفاظ مشخص است بر همین خاطر می بایست از قفل و اتصالات محکم بر روی گارد درب ورودی واحد از بیرون کاربرد کرد.

جهت آسانی و با اطمینان، از آهنسازان به خاطر خرید در جمع‌شونده با استاندارد و مناسب بهره‌گیری کنید

دلیل پرفروش بودن و محبوبو بودن حفاظ ریلی کشویی اکاردئونی چیست

درب ورودی آکاردئونی یکی از گزینه‌های محبوب مالکان خانه‌های مسکونی و ساختمان‌های تجاری است. این حفاظ‌ها از تسمه‌های آهنی قوی و محکم ساخته شده‌اند که عبور از آنها تقریباً غیرممکن است. شکستن و بریدن این حفاظ‌ها نیاز جهت ابزارهای ویژه دارد که هم زمان‌بر و هم پرسروصدا هستند.

برقراری امنیت خاطر در ساختمان، موضوع به شدت مهمی است که بیشتر افراد به آن اهمیت می دهند. همه دوست دارند آپارتمان و محل کار امنی داشته باشند و با خیال راحت بر کار و حیات بپردازند. جهت همین دلیل است که مردم از راه های برقراری امنیت خاطر در ساختمانها بهره‌گیری می کنندبرای اینکه آسایش را در 1 ساختمون برقرار کرد، راه های زیادی وجود دارد. راه هایی مانند: نصب حفاظ، نصب قفل ضدسرقت، دربهای هوشمند ریموتی، دزدگیرهای پیشرفته، نصب دربهای محکم و نرده کشی از میان روشهایی هستند که با کمک آنها میتوان آسودگی را در 1 عمارت یا فروشگاه برقرار کرد. نصب محافظ جمع‌شونده ، یکی از بهترین روشها جهت حفظ آسایش در بنا است. وقتی در تاشو نصب کنید، افراد ناآشنا و غریبه نمی توانند درب ورودی ویلا شما را باز کنند و به داخل خانه بیایند. این مدل دربها، در جلوی ورودی خانه ها نصب می شوند و جلوی نفوذغیرمجاز سارقان و افراد ناآشنا را می گیرند. جهت همین علت است که نصب محافظ آکاردیونی، یکی از روشهایی است که آسایش و آسودگی خاطر افراد خانواده را به سوی دنبال دارد و بهره‌گیری از آن پیشنهاد می شود.

در آکاردئونی مناسب آپارتمان

مزایای گزینش درب ورودی کشویی به خاطر ورودی مسکونی

محافظ آکاردئونی، انتخابی نوآورانه برای محافظت و زیبایی فضاها، با امکانات نصب ساده و انعطاف‌پذیری بی‌نظیر از موادی مانند آهن و فولاد آلیاژی. شرکت آهنسازان با تخصص بالا در این زمینه، بهترین گزینه به منظور ارائه خدمات توصیه و نصب محافظ تاشو در محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری است.

قیمت شایسته درب ورودی تاشو معاصر

نتیجه گیری:

کلام آخردرب تاشو آهنی آهن سازان جهت لطف عملکرد نرم و بی صدا، به‌کارگیری فوق العاده آسانی دارد. در را می توان بدون هیچ زحمتی باز و بسته کرد و آن را جهت انتخابی ایده آل جهت افراد در هر سن و توانایی تبدیل می کند. درب ورودی همچنین دارای قفل به خاطر آسایش بیشتر است. ظاهر شیک جدا از خصوصیت های امنیتی و راحتی، درب ورودی تاشو آهنی نیز بر واحد مسکونی شما سبکی می بخشد. نقش قابل تنظیم به سوی شما این امکان را می دهد که دری را انتخاب کنید که مکمل دکوراسیون و سبک برج شما باشد. طرح منحصر جهت فرد در آکاردئونی نیز آن را بر 1 ویژه‌گی چشم نواز در واحد مسکونی شما تبدیل کرده است.

تعداد امتیاز دهندگان: 16
میانگین امتیاز: 4.2

پرسش‌های متداول

قیمت نرده تاشو آکاردئونی جگونه است؟

نگران هزینه محافظ جمع‌شونده نباشید. زیرا درآهن سازان با استاندارد بالا و در عین حال قیمت مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه شما را به خاطر داشتن در آهنی محافظ همراهی می کنیم. جهت داشتن قیمت ممتاز و مقرون جهت صرفه در آکاردئونی محافظ مقاوم در برابر دزدی با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۷۱۶۴۶۰ تماس بگیرید.

مراحل نصب گارد تاشو یا آکاردئونی در ورودی واحد مسکونی چگونه است؟

نصب گارد جمع‌شونده به خاطر درب ورودی ورودی آپارتمان متناسب با فضای محل نصب خود متفاوت است. در اغلب موارد، درب‌های آپارتمانی با دیوارهای اطراف هم سطح قرار دارند، که این خصوصیت امکان نصب محافظ را به سوی چهار چوب در 4 جهت اطراف در میسر می‌سازد. این روش نصب باعث متصل شدن گارد بر چارچوب در می‌شود و بر دلیل همسانی سطوح، ارتقاء به سوی زیبایی و انطباق بیشتر با ظاهر کلی ناحیه می‌شود.

آیا گارد کشویی روی هر چهارچوب و دربی قابل نصب است؟

در فرم نصب محافظ آکاردئونی روی چارچوب در ورودی، اهمیت دارد که جنس متریال چارچوب درب ورودی نیز از جنس آهن باشد. این امر به سوی دلیل جنس حفاظ آکاردئونی که از فلز است، اجازه می‌دهد که جوش و اتصالات به‌راحتی و با بقای فرم گیرد. در این حالت، متریال چارچوب درب ورودی نیز باید از جنس آهن باشد تا جلوهٔ یکنواخت و سازگاری با محافظ آهنی داشته باشد. اما اگر محافظ تاشو خود داخل یک چارچوب مشخص نظیر دیوار دور پنجره دوجداره نصب شود، که به طور معمول از جنس بتن یا سنگ است، می‌تواند با استفاده از چند میلگرد به‌صورت لقمه داخل دیوار متصل شود. این روش اتصال به سوی دیوارهای سنگی یا بتنی از پایه‌های محکمی برای محافظ تاشو ایجاد می‌کند.

حفاظ تاشو در برابر چه چیزهایی ضدضربه است؟

نرده تاشو به دلیل بهره‌گیری از تسمه‌های آهنی با ضخامت ۲۵ میلیمتر، تنها با بهره‌گیری از دستگاه فرز قابل برش است. اما این دستگاه‌های فرز، به دلیل پر سر و صدا بودن، باعث می‌شوند که حین برش، همه حاضران در اطراف متوجه شوند و وجود سارق را احساس کنند. این امر باعث افشای عملیات سرقت می‌شود، زیرا دستگاه فرز با صدای بلندی همراه است. در مقابل، حفاظ‌های تاشو از عوامل سرقت بدون صدا مثل دیلم زدن یا توپی زدن در ضدسرقت جلوگیری می‌کنند. این ویژگی افزایش امنیت و کاهش احتمالات حملات غیرمجاز را به همراه دارد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

مرادی

سلام من از سایت شما حفاظ پنجره سفارش دادم. ممنونم واقعا بابت کیفیت کار و خوش قولی.

★★★★★

ساجده فراهانی

مشتری سابق شما بودم بسیار با کیفیت و بی نقص و تمیز حفاظ تحویل من داده شد

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★