حفاظ تاشو آکاردئونی و مزیت های آن

صنایع فلزی آهن سازان > مقالات > accardion-door > جمع‌شونده-خرید-مدل-ها-

مقدمه:

حفاظ آکاردئونی، جزو پرکاربردترین راه‌حل‌های حفاظتی، جهت دلیل مزایای فراوانی که دارد، انتخاب ایده‌آلی جهت اماکن مختلف است. این حفاظ‌ها با مدل مدرن و زیبا، علاوه بر تأمین امنیت، جای کمی اشغال می‌کنند. نصب و حرکت آسان آن‌ها، به کاربران امکان می‌دهد جهت راحتی از آن‌ها استفاده کنند و با باز و بسته کردن سریع، به سرعت فضاها را می‌توانند تنظیم کنند.

آهنسازان: در کشویی با امنیت بالا | 09127716460
محافظ آکاردئونی: حفاظتی سبک و اثرگذار

ملاک‌های محاسبه هزینه درب ورودی تاشو

هزینه‌های ساخت درب ورودی آکاردئونی یا ریلی تاشو بستگی بر چندین عامل مختلف دارد: اندازه و اندازه درب: اندازه در تاشو یا ریلی تاشو می‌تواند قیمت را فراوان تحت تأثیر قرار دهد؛ درهای بزرگتر و پیچیده‌تر اغلب هزینه بیشتری دارند. جنس مصرفی: بهره‌گیری از جنس‌های مختلف مانند آهن، فولاد، فولاد آلیاژی و ... نیز بر مدل و هزینه درب ورودی تأثیر می‌گذارد. مثلاً آهن و فولاد قیمت بیشتری نسبت جهت فولاد آلیاژی دارند، اما مقاومت و پایداری بالاتری دارند. طراحی و ظاهر: درب‌های با مدل خاص، رنگ‌آمیزی و پوشش‌های خاص ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. تکنولوژی نصب: نحوه نصب (مانند نصب دستی یا اتوماتیک) نیز هزینه را متأثر می‌کند. درب‌های اتوماتیک با هزینه بیشتری همراه هستند. محل نصب: هزینه‌های نصب و تعمیر در برخی مناطق ممکن است بیشتر باشد، جهت خصوص در صورتی که نیاز به شرایط خاصی مانند تعمیر در محیط‌های خاص یا پیچیده داشته باشد. تقاضا و عرضه: شرایط بازار و تقاضای موجود در ناحیه نیز می‌تواند بر قیمت تأثیر گذار باشد. به طور کلی، هزینه‌های ساخت و نصب در آکاردئونی یا ریلی جمع‌شونده در بازار ایران می‌تواند از حدود 5 میلیون تومان به خاطر درهای کوچک و ساده شروع شده و به سوی چندین میلیون یا حتی بیشتر به خاطر درهای بزرگ و با جزئیات پیچیده ارتقا یابد. به منظور دریافت تخمین دقیق‌تر، بهتر است با آهنسازان ارتباط بگیرید و جزئیات موردنظر را با آن‌ها مطرح کنید تا قیمت نهایی را مشخص کنید

نرده های تاشو آهن سازان از نوع استاندارد و سنگین بوده و مدل و تولید گارد آکاردئونی به سوی صورتی انجام میگردد که حداکثر میزان آسودگی را به منظور درب ورودی وردوی بنا داشته باشد. البته پیشنهاد ما به خاطر داشتن گارد درب ورودی خیلی ایمن و مستحکم و کسانی که آسایش ملاک اصلی انتخابشان است آهن سازان می باشد که خیلی محکم و ایمن می باشد و در یک مدل لولایی و تاشو تولید می گردد.

طراحی‌های مدرن و قیمت‌های مناسب، به همراه اقسام گزینه‌هایی که با نیازهای شما هماهنگ شده‌اند. اکنون با مراجعه بر سایت، گامی بزرگ جهت سوی آسودگی و زیبایی محیط خود بردارید

اهمیت ویژگی‌های حفاظ آکاردئونی در محافظت از فضاهای عمومی

گارد تاشو در ادارات، فروشگاه‌ها و پارکینگ‌ها به دلیل قدرت فراهم کردن حفاظت از ورود ناخواسته و نفوذ سارقین، اهمیت زیادی دارد. این نوع حفاظ‌ها با چیدمان مستحکم و ضدضربه، امکان دسترسی سخت‌تر بر داخل فضاهای حیاتی را فراهم می‌کنند. به سوی علاوه، نصب آسان و انعطاف‌پذیری این حفاظ‌ها، به پیشرفت کردن امنیت خاطر و بهره‌وری فضاهای کاری و تجاری کمک می‌کند.

حفاظ جمع‌شونده به دلیل تنوع بالا در تنوع‌ها و مدل‌های مختلف، انتخابی سازگار جهت محافظت از اماکن مختلف از میان ادارات، فروشگاه‌ها و پارکینگ‌ها است. این اقسام شامل محافظ 2 لوزی، گارد 3 لوزی، حفاظ 4 لوزی، محافظ 5 لوزی، نرده تمام گل، نرده ایتالیایی، حفاظ سلطنتی، حفاظ 2 گل، محافظ سه گل، گارد چهار گل، نرده پنج گل، حفاظ شکلات پیچ، حفاظ پرچ مخفی و دیگر مدل‌ها هستند که هرکدام با مدل زیبا و ارائه حفاظت مطلوب، جهت افزایش امنیت و زیبایی فضای کمک می‌کنند.

نرده جمع‌شونده به خاطر پنجره‌ها

درب ورودی کشویی خارجی

این مدل دربها، 1 حفاظ آهنی هستند که جهت شکل شبکه های لوزی مانند در آمده اند و در هنگام باز و بسته شدن جهت شکل تاشو عمل می کنند. در فضاهایی مانند بازارچه ها می توان از حفاظ تاشو خارجی به عنوان درب ورودی اصلی به‌کارگیری کرد. درب ورودی های کشویی به یکی از رنگهای مشکی، قهوه‌ ای سوخته، روشن و سفید نقره‌ ای مشاهده می شود.

خرید درب ورودی آکاردئونی ارزان و خوشگل

نتیجه گیری:

در آکاردئونی آهن سازان 1 راه حل امنیتی منحصر به سوی فرد است که برای ورودی آپارتمان نقش شده است. این 1 درب ورودی تاشو است که بر روی یک سیستم مسیر کار می کند و از آهن سنگین ساخته شده است. این نوع درب ورودی امنیت خاطر ساختمان های آپارتمانی را تامین می کند و آسایش ساکنان داخل آن را اطمینان می کند. در بسیار بادوام است و می تواند در شرایط آب و هوایی سخت مقاومت کند و به خاطر استفاده بیرونی ایده آل است. درب ورودی جمع‌شونده آهنی را می توان متناسب با هر اندازه ورودی برج سفارشی کرد و می تواند مطابق با سبک معماری عمارت طرح شود.

تعداد امتیاز دهندگان: 14
میانگین امتیاز: 4.4

پرسش‌های متداول

محافظ تاشو چیست؟

نرده آکاردئونی نوعی درب ورودی تاشو است که به منظور ارتقا امنیت و تقسیم فضاها به‌کارگیری می‌شود. این گارد با صلابت جمع‌شدن، فضای کمتری اشغال کرده و نصب آسانی دارد.

نرده کشویی در ورودی برج در کجا استفاده میشود؟

محافظ آکاردئونی یا در تاشو بیشترین به‌کارگیری را در جلوی درب ورودی ورودی آپارتمان‌ها، به سوی ویژه در مواجهه با درب‌های چوبی و ضدسرقت، دارند.همچنین در جلوی پنجره‌های ویلایی و حتی بازشو‌های بزرگ می‌شود. این اقدامات، علاوه بر تقویت ایمنی محیط زندگی، از نظر اقتصادی نیز گزینه‌های موثری جهت افزایش سطح امان محیط زندگی افراد فراهم می‌کنند.

معایب خرید گارد کشویی چیست؟

به منظور محیط‌هایی که جا جهت جمع شدن آکاردئون ندارند، ممکن است باعث کاهش فضای موجود جهت حمل اثاثیه شود. البته، با باز کردن ریل، این مشکل قابل برطرف شدن است. همچنین، حمل و نقل نرده کشویی بازشو را برای ساکنان آسان‌تر می‌کند. وجود قفل کتابی به خاطر قفل‌کردن نهایی ممکن است جهت ساکنان سخت باشد؛ با گزینش قفل مخفی، این مسئله نیز قابل حل است و امنیت افزوده می‌شود. آخرین مورد، رنگ‌آمیزی دوره‌ای نرده کشویی جهت ممانعت از زنگ‌زدگی در هوای مرطوب است. با استفاده از رنگ‌های کوره‌ای، ما موفق جهت ارتقا استمرار حفاظ آکاردئونی به چند سال می‌شویم. این تدابیر نشان از توجه به سوی جزئیات فنی و کاربرد مؤثر از تکنولوژی در تولید حفاظ‌های آکاردئونی دارد.

نرده تاشو در برابر چه چیزهایی مقاوم است؟

گارد تاشو بر دلیل کاربرد از تسمه‌های آهنی با ضخامت ۲۵ میلیمتر، تنها با به‌کارگیری از دستگاه فرز قابل برش است. اما این دستگاه‌های فرز، بر دلیل پر سر و صدا بودن، باعث می‌شوند که حین برش، همه حاضران در اطراف متوجه شوند و وجود سارق را احساس کنند. این امر باعث افشای عملیات سرقت می‌شود، زیرا دستگاه فرز با صدای بلندی همراه است. در مقابل، حفاظ‌های کشویی از عوامل سرقت بدون صدا مثل دیلم زدن یا توپی زدن درب ورودی ضدسرقت جلوگیری می‌کنند. این خصوصیت افزایش امنیت و کاهش احتمالات حملات غیرمجاز را به سوی همراه دارد.

چت بات
سلام! چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ارسال نظر

+
=

نظرات کاربران

احمد ستوده

من برای بار دوم از آهنسازان خرید میکنم دفعه اول حفاظ پنجره بود که بسیار شبیه طراحی من ساخته بودن و بار ودم حفاظ اکاردونی بود که مانند نمونهاشون اورده بودن فقط اینکه نصاب دیر امد

★★★☆☆

یاسمن فرجامی

پشتیبانی مشتریان ahansazan فوق‌العاده است؛ هر سوالی داشتم به سرعت پاسخ دادند.

★★★★★

صحرایی

صحرایی هستم حفاظ امروز بدستم رسید . نصاب خوش برخوردی داشتید و مراحل کارتون هم بسیار منظم و به ترتیب بود.تبریک میگم به این تیم حرفه ای

★★★★★

مریم مقدسی

حفاظ آکاردئونی که تحویل من داده شد از جنس و رنگ با کیفیتی برخوردار بود که همسایهامون هم شماره شما را از من خواستند برای سفارش

★★★★★

رضا علی نژاد

سلام. ممنون از خدمات خوب و عالی شما

★★★★★